Η BMW εισήλθε στο κεφάλαιο Neue Klasse με την παγκόσμια πρεμιέρα της δεύτερης γενιάς iX3, τρεις μήνες πριν. Ένα μοντέλο που θέτει τις βάσεις για το μέλλον της μάρκας με μια νέα σχεδιαστική γλώσσα, μια ειδικά κατασκευασμένη πλατφόρμα EV και τέσσερις υπολογιστές υψηλής ισχύος που οι Βαυαροί αποκαλούν «υπερεγκεφάλους». Σήμερα ήρθε η ώρα να μάθουμε και πόσο κοστίζει.
Η βαυαρική φίρμα ανακοίνωσε τις τιμές για την αγορά της Μεγάλης Βρετανίας, όπου η νέα iX3 εκκινεί από τις 59.335 λίρες (67.809 ευρώ) και φτάνει μέχρι τις 65.035 λίρες (74.320 ευρώ), αν ο υποψήφιος αγοραστής θέλει να προσθέσει το M Package. Κάτι που, όπως βλέπουμε από τις φωτογραφίες, μάλλον δεν πρέπει να λείπει από το ηλεκτρικό SUV της BMW. Στο μπροστινό μέρος, η κάθετη μάσκα με τα φωτιζόμενα «νεφρά» και η διάταξη των διπλών προβολέων παίρνουν στοιχεία από κλασικές BMW, όπως η Σειρά 2002, τα οποία εδώ επαναλανσάρονται με μια μοντέρνα, φουτουριστική πινελιά. Συνδυάζονται με ανάγλυφες εισαγωγές και γυαλιστερές μαύρες λεπτομέρειες στον προφυλακτήρα, οι οποίες αντικαθιστούν τα πλαστικά προστατευτικά που συνήθως συναντάται σε SUV και crossover. Το προφίλ χαρακτηρίζεται από ορθογώνια περιγράμματα και έντονες χαρακτηριστικές γραμμές που υπογραμμίζουν την αθλητική του στάση, παρέα με τη διαχρονική καμπύλη Hofmeister στο πλαίσιο των θυρών.
Το κεντρικό σημείο του εσωτερικού είναι το νέο Panoramic iDrive της BMW, μια οθόνη που εκτείνεται από άκρη σε άκρη ενσωματωμένη κατά μήκος της βάσης του παρμπρίζ. Λειτουργεί σε συνδυασμό με μια κεντρική οθόνη 17,9 ιντσών και μια προαιρετική τρισδιάστατη οθόνη head-up, στα προαιρετικά χαρακτηριστικά περιλαμβάνονται ηχοσύστημα Harman Kardon 13 ηχείων, πανοραμική ηλιοροφή και αυτόματο κλιματισμό τριών ζωνών. Παράλληλα εισάγονται νέοι ήχοι οδήγησης και ηχητικά εφέ από το σύστημα BMW HypersonX. Οι Γερμανοί υπογραμμίζουν την ευρύχωρη διάταξη πέντε θέσεων του iX3, μαζί με 861 λίτρα για το πορτμπαγκάζ (1.841 λίτρα με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα) και 57 λίτρα στο frunk.

Το νέο iX3 είναι το πρώτο μοντέλο παραγωγής που βασίζεται στην πλατφόρμα Neue Klasse, η οποία τελικά θα αποτελέσει τη βάση για όλες τις ηλεκτρικές BMW. Αυτή η αρχιτεκτονική 800 Volt εισάγει το σύστημα eDrive έκτης γενιάς, συνδυάζοντας πρόσφατα ανεπτυγμένους ηλεκτροκινητήρες με κυλινδρικές κυψέλες μπαταριών υψηλής πυκνότητας. Η BMW iX3 50 xDrive τροφοδοτείται από έναν ηλεκτροκινητήρα στον μπροστινό και έναν στον πίσω άξονα, οι οποίοι παράγουν συνολική ισχύ 469 hp και ροπή 645 Nm. Επιταχύνει από 0 σε 100 χλμ./ώρα σε 4,9 δευτερόλεπτα και φτάνει σε τελική ταχύτητα τα 210 χλμ./ώρα. Η μπαταρία υψηλής τάσης της iX3 50 xDrive διαθέτει ωφέλιμο ενεργειακό περιεχόμενο 108,7 kWh, προσφέροντας αυτονομία έως 800 χιλιόμετρα σύμφωνα με το πρότυπο WLTP. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ των προγραμμάτων Sport, Efficient, Silent και Personal. Χάρη στην ταχεία φόρτιση DC 400 kW, το iX3 μπορεί να αποκτήσει αυτονομία 372 χλμ. σε μόλις 10 λεπτά ή να επαναφορτιστεί από 10% έως 80% σε 21 λεπτά.





















































