Η Porsche Carrera GT είναι διαβόητη για τις απαιτήσεις που έχει από τον οδηγό της, προκειμένου να κινηθεί όπως της αρμόζει. Ένα από τα πιο δυσκολοδήγητα αυτοκίνητα των τελευταίων δεκαετιών, που έφερνε στα όρια τους μέχρι θρύλους του WRC, από την παρανοϊκή εποχή του Group B κιόλας. Το τετακέ που εισέπραξε ο Walter Rohrl, ίσως το πιο χαρακτηριστικό πλάνο όλων – το οποίο δεν υπάρχει καν πια στο YouTube. Ο Γερμανός είχε δηλώσει παλιότερα πως φοβήθηκε ουκ ολίγες φορές όταν οδηγούσε την Carrera GT, φτάνοντας στο σημείο να προτείνει την τοποθέτηση traction control (σύσταση που δεν εισακούστηκε), ενώ ένας πρώην διευθυντής της Porsche έκανε λόγο για το πιο επικίνδυνο αυτοκίνητο στον κόσμο.
Το χειρότερο περιστατικό που συνδέθηκε με την Carrera GT (δίχως να φταίει το γερμανικό supercar, όπως αποδείχτηκε), ήταν φυσικά ο θάνατος του Paul Walker. Γενικότερα, το τελευταίο αμιγώς ατμοσφαιρικό υπεραυτοκίνητο του Τσουφενχάουζεν είναι αυτό που λέμε «σκοτώστρα». Παράλληλα, όμως, είναι και ένα αυτοκίνητο που αλλάζει χέρια στις δημοπρασίες για πολλές εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ, φτάνοντας (ή ξεπερνώντας) το φράγμα του εκατομμυρίου. Η Carrera GT έχει ζήτηση, για αυτό και η Michelin εξέλιξε ένα νέο λάστιχο ειδικά για εκείνη.
Η γαλλική φίρμα καταπιάνεται για τρίτη φορά με το τελευταίο υπεραυτοκίνητο της Porsche, καθώς τόσο τα Pilot Sport PS2 πρώτης τοποθέτησης (εποχές 2004-2006), όσο και τα Pilot Super Sport που λανσαρίστηκαν το 2013, είχαν σχεδιαστεί ειδικά για την Carrera GT. Το ίδιο ισχύει για το νέο Pilot Sport Cup 2, που μπορεί να φοράει την εμπορική ονομασία του γνωστού ελαστικού επιδόσεων, αλλά αφορά αποκλειστικά τη δύστροπη Γερμανίδα. Σύμφωνα με την Porsche, χάρη στα νέα ελαστικά είναι δυνατή η επίτευξη καλύτερων χρόνων σε πίστες, ενώ παράλληλα -και κυριότερα- γίνονται λιγότερο απότομες οι αντιδράσεις στο όριο. Η απόσταση φρεναρίσματος από τα 100 χλμ./ώρα μειώνεται κατά 2,4 μέτρα, ενώ από τα 200 χλμ./ώρα η Carrera GT ακινητοποιείται πλήρως 11,4 μέτρα νωρίτερα από πριν.
«Η Carrera GT είναι το απόλυτο dream car», δήλωσε ο δοκιμαστής της Porsche, Joerg Bergmeister. «Γι’ αυτό είμαι ιδιαίτερα ενθουσιασμένος που το νέο ελαστικό πηγαίνει την απόδοση αυτού του θρύλου σε άλλα επίπεδα. Είναι πολύ ασυνήθιστο να αναπτύσσονται νέα ελαστικά για αυτοκίνητα 20ετίας. Αυτό από μόνο του, υπογραμμίζει το πόσο σημαντική είναι η Carrera GT για την Porsche και τους πελάτες της μέχρι σήμερα».