Δεν έχουν μείνει πολλά κάστρα όρθια στο Μαρανέλο, μετά και την παρουσίαση της Purosangue. Η Ferrari έχει ήδη παρουσιάσει υβριδικά, plug-in hybrid, V6 (η 296 GTB και τα δυο τελευταία χαρακτηριστικά) και πλέον SUV μοντέλα, αφήνοντας μόνο το ηλεκτρικό για το μέλλον.
Πολλοί τρέμουν την ώρα που θα βγει αυτοκίνητο από τις πύλες του εργοστασίου δίχως μηχανή εσωτερικής καύσης, ωστόσο ο επικεφαλής marketing της εταιρίας σπεύδει να τους/μας καθησυχάσει. Ο Emanuele Carando μίλησε σε Μέσα της Αυστραλίας και, μεταξύ άλλων, δήλωσε εμφατικά: «Το πρώτο μας ηλεκτρικό θα είναι μια ξεχωριστή και πραγματική Ferrari, με τον ανάλογο, αγνό ήχο». Τι σόι «αγνός ήχος» θα είναι χωρίς V8 ή V12 κάτω από το αμάξωμα, επαφίεται στο σύστημα παραγωγής ήχων να μας δείξει. Διαδεδομένη λύση μεταξύ των σπορ ηλεκτρικών, με το Μαρανέλο να ακολουθεί τον ίδιο δρόμο προκειμένου να διατηρήσει -όσο γίνεται- την αίσθηση και τη χροιά των θερμικών κινητήρων.
O CEO της Ferrari, Benedetto Vigna, έχει κάνει δηλώσεις παλιότερα σχετικά και με την επίδραση του αυξημένου βάρους (ελέω μπαταριών) στα δυναμικά χαρακτηριστικά, τονίζοντας πως το στήσιμο του πρώτου EV με σήμα το «Cavallino» θα είναι τέτοιο, που θα ισοσκελίζει τα επιπλέον κιλά. Ούτε εδώ, όμως, υπάρχει κάποια αναφορά ή νύξη σχετικά με τον τρόπο επίτευξης, ενός τόσο δύσκολου έργου. Θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι το 2025, όταν και θα κάνει πρεμιέρα η πρώτη ηλεκτρική Ferrari, για να διαπιστώσουμε κατά πόσο το τελικό αποτέλεσμα θα εκπληρώσει τις υποσχέσεις του Ιταλού CEO. Συν τοις άλλοις, μέχρι το 2030 η Ferrari σκοπεύει το 40% της παραγωγής να αποτελείται από ηλεκτρικά, το άλλο 40% από υβριδικά και μόνο το εναπομείναν 20% να διαθέτει αμιγώς θερμικούς κινητήρες.