Η σημερινή γενιά Suzuki Vitara βρίσκεται στην αγορά από το 2014, κάτι που σημαίνει ότι φέτος συμπληρώνει 10 χρόνια καριέρας. Οι Ιάπωνες το ανανεώνουν ανά τακτά χρονικά διαστήματα, προκειμένου να το διατηρούν επίκαιρο, με το 2024 να φέρνει άλλη μία αναβάθμιση μέσα-έξω.
Το ανανεωμένο Vitara ξεχωρίζει από τα φρεσκαρισμένα φανάρια εμπρός-πίσω και τα διαφορετικά LED, το νέο και πιο αεροδυναμικό σχέδιο για τις ζάντες, την εμπλουτισμένη χρωματική παλέτα (όπου ξεχωρίζουν τα Titan Grey και Sphere Blue), την ακόμα μεγαλύτερη δυνατότητα για συνδυασμούς διχρωμίας με την οροφή και την καινούργια μάσκα, που θυμίζει τεχνηέντως bull bar. Ανασχεδιασμένος εμφανίζεται και ο εμπρός προφυλακτήρας, από τον οποίο πλέον απουσιάζουν οι προβολείς ομίχλης (μετακόμισαν στα φωτιστικά σώματα) και τα LED ημέρας τοποθετούνται ψηλότερα, για καλύτερη ορατότητα.
Στο εσωτερικό ο μεγάλος πρωταγωνιστής εντοπίζεται στη νέα οθόνη αφής των 9 ιντσών, που φιλοξενεί σύστημα πολυμέσων με Apple CarPlay και Android Auto, αλλά και WiFi ταχυτήτων 5G. Πληρέστατη και η παρουσία συστημάτων ασφαλείας, με το ενεργό cruise control, την αναγνώριση σήμανσης οδικής κυκλοφορίας, το σύστημα παρακολούθησης οδηγού, τη διατήρηση λωρίδας και το αυτόματο φρενάρισμα να συνθέτουν την ομπρέλα ADAS. Το τελευταίο μάλιστα, το Dual Sensor Brake Support II (DSBS II), διαθέτει ευρύτερη περιοχή ανίχνευσης και επιτρέπει τον εντοπισμό οχημάτων, πεζών και ποδηλατών νωρίτερα.
Στα μηχανικά μέρη τώρα, αλλαγές δεν υφίστανται. Η γκάμα των κινητήρων συνεχίζει να απαρτίζεται από τον τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο 1.4 Boosterjet Smart Hybrid των 129 ίππων και 235 Nm, σε συνδυασμό με ήπια υβριδικό 48βολτο σύστημα 14 ίππων και 53 Nm, και το full υβριδικό σύνολο του 1.5 Dualjet 116 hp Strong Hybrid. Εκεί ένα ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο μοτέρ 1.5 λτ. με 102 PS και 138 Nm ροπής συνεργάζεται ηλεκτροκινητήρα 33 PS και 60 Nm ροπής, αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων AGS και μπαταρία ιόντων λιθίου 140V. Η μετάδοση αποτελείται από 6άρι χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο (μόνο το δεύτερο στο Strong Hybrid), ενώ εξυπακούεται πως το σύστημα τετρακίνησης AllGrip προσφέρεται κανονικά (αλλά προαιρετικά, μπροστοκίνητο στάνταρ).