Τα περισσότερα καινούργια αυτοκίνητα διαθέτουν στον εξοπλισμό τους ζάντες αλουμινίου, οι οποίες ομορφαίνουν όλο το αμάξωμα, ενώ παράλληλα συνεισφέρουν ως προς τη βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς, λόγω λιγότερης μη αναρτώμενης μάζας. Οι κλασικές σιδερένιες ζάντες πλέον απαντώνται μόνο στις βασικές εκδόσεις μικρών και σουπερμίνι, ενώ υπάρχουν και κάποιες λίγες περιπτώσεις μικρομεσαίων – όλα τους, όμως, με τάσια. Εδώ έρχεται να κάνει την έκπληξη η Subaru και το BRZ.
H ιαπωνική εταιρία παρουσίασε τη νέα βασική έκδοση του sportscar της για την εγχώρια αγορά, που παράλληλα αποτελεί την καλύτερη πρόταση για χρήση σε πίστα. Το BRZ Cup Car Basic έχει όσο λιγότερο εξοπλισμό γίνεται, περιλαμβανομένων ατσάλινων τροχών δίχως τάσια (σε διάσταση 205/55 R16), αφενός για να είναι ελαφρύτερο (που δεν ισχύει με τις ζάντες) και αφετέρου για να είναι φθηνότερο. Την ίδια ώρα βρίσκουμε και roll cage στο εσωτερικό, καθώς η Subaru σοβαρολογεί όταν λέει πως το αυτοκίνητο προορίζεται για πίστα. Παρόλα αυτά υπάρχουν κανονικά συστήματα ασφαλείας, με το βάρος πάντως να μην αλλάζει σε σχέση με το κανονικό BRZ (1.289 κιλά σταθερά).
Διαφορές από τα υπόλοιπα BRZ δεν έχει ούτε ο κινητήρας, πέρα από ένα νέο ψυγείο λαδιού, τουτέστιν η απόδοση του 2.4 D-4S παραμένει στους 235 ίππους και τα 250 Nm ροπής. Η ισχύς μεταφέρεται πίσω αποκλειστικά μέσω 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου, με το μπλοκέ διαφορικό να αναλαμβάνει το διαμοιρασμό μεταξύ των τροχών. Εφ’ όσον δεν ανακοινώνονται επιδόσεις, δεν περιμένουμε κάτι διαφορετικό από τα 6,7 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και τα 235 χλμ./ώρα τελικής.
Στο θέμα της τιμής τώρα, το BRZ Cup Car Basic είναι κοψοχρονιά. Τιμή εκκίνησης στην Ιαπωνία ορίζονται τα 3.703.099 γεν, που ισοδυναμούν με μόλις 22.519 ευρώ!