Την ισχυρότερη και πιο οδηγοκεντρική Vantage όλων των εποχών παρουσίασε η Aston Martin, λίγο πριν την παρουσίαση του μονοθεσίου της ομάδας για τη νέα σεζόν της Formula 1. Η μεγάλη αύξηση στην ισχύ και η διαφοροποίηση του εμπρός μέρους, τα κυριότερα σημεία διαφοροποίησης της νέας από την απερχόμενη Vantage.
Ξεκινώντας από το αισθητικό σκέλος, παρατηρούμε ότι πλέον η Vantage είναι «φτυστή» η DB12 στο εμπρός μέρος. Για την ακρίβεια πανεύκολα μπερδεύεις τις δυο Βρετανίδες από μπροστά, με τα αμυγδαλωτά φωτιστικά σώματα (με Matrix LED προβολείς) και την πελώρια μάσκα να δεσπόζουν πλέον και στη μικρότερη Aston. Το χρυσαφί χρώμα είναι νέο στην παλέτα, όπως και οι στάνταρ σφυρήλατες 21άρες ζάντες που περιβάλλονται από ελαστικά Michelin Pilot Sport 5 S (275/35 μπροστά, 325/30 πίσω). Πίσω από αυτές συναντάμε (προαιρετικά) κεραμικά δισκόφρενα, τα οποία μειώνουν τη μη αναρτώμενη μάζα κατά 27 κιλά. Σεβαστή διαφοροποίηση και πίσω, ιδίως αεροδυναμικά, όπου ο διαχύτης εμφανίζεται σημαντικά μεγαλύτερος και καταλαμβάνει πλέον σχεδόν τον μισό προφυλακτήρα.
Στο εσωτερικό συναντάμε νέα κεντρική οθόνη 10,25 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων, συνοδευόμενο από αρκετά κουμπιά και διακόπτες για βελτίωση της ευχρηστίας. Ένα ηχοσύστημα 390 Watt και 11 ηχείων είναι στάνταρ, ενώ προαιρετικά διατίθεται ένα πανίσχυρο 1.170 Watt και 15 ηχείων της Bowers & Wilkins. Ανθρακονήματα και δέρμα καλύπτουν πρακτικά τα πάντα, συνοδεία επενδύσεων alcantara και βουρτσισμένου αλουμινίου.
Κάτω από το καπό τώρα, βρίσκουμε τις μεγαλύτερες αλλαγές. Ο 4.0 V8 twinturbo αποκτά μεγαλύτερους υπερτροφοδότες και όλα τα παρελκόμενα που έχει στην DB12, προκειμένου να φτάσει η Vantage σε παρεμφερή επίπεδα ισχύος με εκείνη. Οι πίσω τροχοί παραλαμβάνουν τώρα 660 ίππους και 800 Nm, σηματοδοτώντας αύξηση 150 ίππων και 115 Nm συγκριτικά με την απερχόμενη Vantage! Σε σχέση με την DB12 δε, η διαφορά είναι μόλις 20 άλογα (ίδια η ροπή). Η Vantage, όμως, είναι ελαφρύτερη, άρα και ταχύτερη: 0-100 χλμ./ώρα σε 3,4 δλ. αντί 3,6 δλ. της DB12, με την τελική να έρχεται στα ίσα (325 χλμ./ώρα). Μαζί με την υψηλότερη δύναμη έρχονται αναθεωρημένο launch και βελτιωμένο traction control, που συνεισφέρουν ακόμα παραπάνω στη βελτιστοποίηση της πρόσφυσης και των δυναμικών χαρακτηριστικών.
Βελτιώσεις έχουν γίνει και στο στήσιμο, με ενισχυμένα υποπλαίσια στις αναρτήσεις, παχύτερες αντιστρεπτικές, αναθεωρημένο τιμόνι και στάνταρ ηλεκτρονικά ελεγχόμενα/ενεργά αμορτισέρ, που σύμφωνα με την Aston Martin βελτιώνουν την αίσθηση και κάνουν πιο προοδευτικό τον έλεγχο των κινήσεων του αμαξώματος.