«Στημένη» Rolls-Royce Ghost έτοιμη για κόντρες

Οι Rolls-Royce δεν είναι τα πρώτα αυτοκίνητα που έρχονται στο μυαλό, όταν αναφέρεται ο όρος «βελτίωση». Κόντρα στη γενικότερη αντίληψη όμως, υπάρχουν εκεί έξω Ghost, Cullinan και Phantom που δεν έχουν πρόβλημα να τραβούν τα βλέμματα, ακόμα και σε underground στέκια. Τη δύναμη, εξάλλου, την έχουν. Η Ghost που βλέπουμε έχει πλέον την εμφάνιση, αλλά και το στήσιμο.

Η βρετανική λιμουζίνα δέχτηκε τις περιποιήσεις της Urban Automotive τόσο στο αμάξωμα, όσο και την ανάρτηση. Φυσικά δεν θα μπορούσε να μην αλλάξει το σύστημα εξαγωγής, μιας και η Milltek -που έχει αναλάβει την ακουστική του twinturbo 6.75 V12– είναι μια από τις πιο φημισμένες εταιρίες στο χώρο των εξατμίσεων. Τις εντυπώσεις, ωστόσο, κλέβει το παρουσιαστικό της βελτιωμένης Ghost. Εκεί όπου δεσπόζουν οι 24άρες ζάντες της Vossen και η χαμηλωμένη ανάρτηση, που εκμηδενίζουν το κενό μεταξύ ελαστικού και θόλου. Η αερανάρτηση διαθέτει νέο λογισμικό προκειμένου να κατεβάσει τόσο την απόσταση από το έδαφος, αλλά και να σκληρύνει την απόσβεση ώστε να μη χτυπάνε διαρκώς οι τροχοί στο εσωτερικό των φτερών. Πανεύκολα αντιλαμβανόμαστε πάντως, πως πλέον η Ghost προσφέρει ένα μέρος μόνο από την παγκοσμίου κλάσης άνεση και ποιότητα κύλισης, που χαρακτηρίζουν τα αυτοκίνητα με το «Spirit of Ecstasy» στη μάσκα.

Το πακέτο ολοκληρώνεται από τη διακριτική παρουσία ανθρακονημάτινων αεροδυναμικών βοηθημάτων, όπως εντοπίζονται στο splitter του εμπρός προφυλακτήρα, τις ποδιές στο πλάι και τον (πιο κραυγαλέο, είναι η αλήθεια) διαχύτη, ο οποίος φιλοξενεί και τις απολήξεις της νέας εξάτμισης. Στο πάνω μέρος συναντάμε το απαραίτητο spoiler, ενώ για όσους θέλουν κάτι περισσότερο λειτουργικό στον τομέα του στησίματος, οι Άγγλοι προσφέρουν μια μικρότερη τετράδα 22άρων ζαντών. Παράλληλα δίνουν την επιλογή μεταξύ του παραδοσιακού σχεδίου, με τις πολύ μικρές ακτίνες και τον τεράστιο ομφαλό, και ενός πιο σπορ πολυάκτινου μαύρου χρώματος.

Κάτω από το καπό δεν ανακοινώνονται αλλαγές, οπότε υποθέτουμε πως η απόδοση του δωδεκακύλινδρου V12 των 6.75 λίτρων παραμένει στους 571 ίππους και τα 850 Nm. Οι αλλαγές σε ανάρτηση-τροχούς-λάστιχα και αεροδυναμική πάντως, λογικά έχουν βελτιώσει την επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα σε 4,8 δλ. η εργοστασιακή) ενώ δεν αποκλείεται να έχει καταργηθεί ο κόφτης τελικής των 250 χλμ./ώρα.

Get it on Google Play Download on the App Store