Οι Γερμανοί φτιάχνουν τη Supra σαν GRMN

 

Supra GRMN ακούμε καιρό τώρα, αλλά Supra GRMN δεν βλέπουμε από την Toyota. Ευτυχώς υπάρχουν Γερμανοί σαν τη Manhart, που παίρνουν το ιαπωνικό sportscar και κάνουν πράξη τις σκέψεις των Γιαπωνέζων, τόσο εμφανισιακά όσο και μηχανικά.

Η Manhart Supra GR 550, όπως είναι το όνομά της, επιβάλλεται στο μάτι του έκθαμβου θεατή. Ένα απολαυστικό ανθρακονημάτινο body kit φουσκώνει το παράστημα της Βαυαρής, συνοδευόμενο από -επίσης carbon- αεροδυναμικό πακέτο (splitter, διαχύτης, side skirts, αεροτομή) και πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση της KW, μαζί με ελατήρια χαμηλώματος και αποστάτες της H&R. Ειδικά οι τελευταίοι είναι απαραίτητοι, προκειμένου να τακτοποιηθούν στις τέσσερις άκρες οι 20άρες Concave One ζάντες, που περιβάλλονται από ελαστικά 255/30 εμπρός και 295/25 πίσω. Όπως είναι, δηλαδή, την παίρνει φωτογραφία η Toyota και φτιάχνει το body kit για τη Supra GRMN.

Το ίδιο ισχύει και για τα δρώμενα στο μηχανοστάσιο, όπου η Supra έρχεται ακριβώς στα ίδια επίπεδα με τη BMW M4 CSL, στην οποία θα βασίζεται η επερχόμενη κορυφαία Supra. Κάτω από το ανθρακονημάτινο και αεριζόμενο καπό ο 3.0λιτρος εξακύλινδρος εν σειρά κινητήρας διαθέτει μετρημένες, αλλά στοχευμένες μετατροπές. Ο εγκέφαλος MHtronik συνδυάζεται με νέα εξάτμιση και μεγαλύτερα τούρμπο, για να αυξήσει την ισχύ του διτούρμπινου straight six κατά 210 άλογα και 270 Nm! Η Supra GR 550 διαθέτει 550 άλογα και 770 Nm ροπής, από 340ίππους και 550 Nm της εργοστασιακής Supra, με τις επιδόσεις να αναμένονται δραστικά καλύτερες. Στοιχεία δεν αποκαλύπτουν οι Γερμανοί, ωστόσο τα 4,3 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και τα 250 χλμ./ώρα της ηλεκτρονικά περιοριζόμενης τελικής θα πρέπει να λογίζονται ως παρελθόν.

Όλα τα παραπάνω, βέβαια, κοστίζουν. Για να έρθει η Supra στην κατάσταση που τη θαυμάζουμε, απαιτούνται συνολικά 33.000 ευρώ! Έχουμε και λέμε: 11.999 ευρώ οι επεμβάσεις στον κινητήρα, 2.136 ευρώ η εξάτμιση, 13.500 ευρώ το body kit, 3.000 ευρώ οι ζάντες και 3.100 ευρώ το coilover kit.

Get it on Google Play Download on the App Store