Δεν είδαν με καλό μάτι πολλοί την αλλαγή του 4.0 V8 twinturbo με το 2.0λιτρο PHEV σύνολο στη Mercedes-AMG C 63 S, παρότι η ισχύς βελτιώθηκε σημαντικά. Για τους πλέον δύσπιστους, έρχεται η Manhart να απογειώσει περαιτέρω την απόδοση και να τονώσει την εμφάνιση.
Ο περίφημος Γερμανός βελτιωτής καταρχάς κάνει πιο «πικάντικο» το παρουσιαστικό της C 63 S. Ο κλασικός -για αυτοκίνητο της Manhart- χρωματικός συνδυασμός μαύρου-χρυσαφί δίνει τη θέση του σε εκείνον του μαύρου-ασημί, με τις χαρακτηριστικές λωρίδες στη δεύτερη απόχρωση και τις ζάντες των 20 ιντσών, σε ελαστικά 255/30 και 275/30 εμπρός-πίσω, στην πρώτη. Το αεροδυναμικό πακέτο από ανθρακονήματα (splitter εμπρός, πλαίνές ποδιές, διαχύτης και αεροτομή πίσω), η επικάλυψη carbon στις απολήξεις της εξάτμισης και η χαμηλωμένη κατά 20 χλστ. ανάρτηση της H&R ολοκληρώνουν το πιο απειλητικό look, προϊδεάζοντας για τα τεκταινόμενα κάτω από το καπό.
Εκεί ο 2.0λιτρος τετρακύλινδρος τούρμπο δέχεται πολύ ευχάριστα το πρόγραμμα MHtronik, μαζί με τη νέα εξάτμιση, και βλέπει τη δυναμική του να πηγαίνει πέρα από το φράγμα των 500 ίππων! Η εργοστασιακή C 63 S συνδυάζει 481 άλογα και 545 Nm από τον M139, με 204 ίππους από τον ηλεκτροκινητήρα, παράγοντας συνολικά 681 ίππους και 1.020 Nm ροπής. Η CRE 700 ωστόσο, όπως ονομάζει η Manhart την πιο πρόσφατη δημιουργία της, φτάνει στα 725 άλογα και 1.120 Nm! Από τη στιγμή που το ηλεκτρικό μοτέρ μένει απαράλλαχτο, η αύξηση των 44 ίππων και 100 Nm οφείλεται εξ ολοκλήρου στον θερμικό κινητήρα. Κάτι που σημαίνει ότι το μπλοκ των 1.991 κ.εκ. παράγει πλέον 525 άλογα και 645 Nm!
Επιδόσεις δεν ανακοινώνονται, αλλά δεν υπάρχει περίπτωση η CRE 700 να μην είναι ταχύτερη στο 0-100 χλμ./ώρα από τα 3,4 δλ. της C 63 S E Performance, ενώ και ο ηλεκτρονικός περιοριστής των 280 χλμ./ώρα ενδεχομένως είτε έχει μετατοπιστεί παραπάνω, είτε έχει καταργηθεί τελείως.