Το προσφάτως αναβαθμισμένο Suzuki S-Cross απέκτησε ακόμα περισσότερο εξοπλισμό από την αρχική του έκδοση, παρόλα αυτά οι τιμές του αντί να αυξηθούν δέχτηκαν μια μικρή μείωση. Γεγονός που ενίσχυσε ακόμα πιο πολύ την άριστη σχέση τιμής – αξίας που προσφέρει μαζί με τα πολύ καλά συνολικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, το οποίο εγγυάται μια ευχάριστη και χωρίς προβλήματα μακρόχρονη «συμβίωση» με τον οδηγό του.
Το S-Cross αποτελεί τη χρυσή τομή μεταξύ των μικρών και μικρομεσαίων SUV από πλευράς διαστάσεων, εξυπηρετώντας όσους θέλουν ένα SUV που να μην είναι πολύ μεγάλο για να είναι ευέλικτο στην πόλη, αλλά ούτε μικρό για να εξυπηρετεί δίχως παραχωρήσεις τις μεταφορικές ανάγκες μιας οικογένειας στο ταξίδι. Συγκεκριμένα με μήκος 4,3 μ. τοποθετείται στο άνω άκρο των B-SUV και στο κάτω άκρο των C-SUV. Επίσης, με πλάτος 1.785 χλστ., ύψος 1.580 χλστ. και 2.600 χλστ. μεταξόνιο είναι ιδιαίτερα «καλόβολο», ενώ με απόσταση από το έδαφος 175 χλστ. έχει τον απαιτούμενο «αέρα» για να πατάει και σε κακοτράχαλους χωματόδρομους. Αν πάλι θέλει ο οδηγός τετρακίνηση, τότε θα επιλέξει το S-Cross με το Allgrip σε συνδυασμό με τον κινητήρα 1.4 Boosterjet 48V Hybrid 129 hp, ή τον 1.5 Strong Hybrid 116 hp με το αυτόματο κιβώτιο των 6 ταχυτήτων.
Από την αρχική έκδοση εξοπλισμού GL το εκσυγχρονισμένο Suzuki S-Cross εφοδιάζεται με όλα το σύγχρονα συστήματα ασφαλείας και ανέσεων, συν διάφορα αξεσουάρ. Στάνταρ είναι τα πιο ελιγμένα συστήματα αυτόνομης πέδησης και υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, το σύστημα παρακολούθησης κατάστασης του οδηγού, η νέα και πιο μεγάλη οθόνη πολυμέσων 9 ιντσών με πλοήγηση και η υπηρεσία συνδεσιμότητας & απομακρυσμένων λειτουργιών Suzuki Connect. Πρόσθετα περιλαμβάνει σύστημα εκκίνησης κινητήρα χωρίς κλειδί, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, αυτόματη λειτουργία φώτων και υαλοκαθαριστήρων, 6 αερόσακους, LED φώτα πορείας και προβολείς, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, Adaptive Cruise Control, κάμερα οπισθοπορείας, air condition και όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες. Και όλα αυτά με μόνο 22.680 ευρώ!
Ένα ακόμα «κρυφός» άσσος του Suzuki S-Cross στην προαναφερθείσα χαμηλή τιμή, είναι ο αποδοτικός και ραφιναρισμένος κινητήρας του με την ήπια υβριδική τεχνολογία. Το 4κύλινδρο turbo μηχανικό σύνολο των 1.373 κ.εκ. αποδίδει 129 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 235 Nm στις 2.000-3.000 σ.α.λ. Συνδυάζεται με ηλεκτρογεννήτρια 17 ίππων και 50 Nm, η οποία συμπληρώνει με ισχύ το βενζινοκινητήρα κατά τις επιταχύνσεις και συνδράμει στην άριστη ελαστικότητα και τράβηγμα από τις πολύ χαμηλές στροφές. Παράλληλα η τετρακύλινδρη κεφαλή εγγυάται απουσία ενοχλητικών δονήσεων, όπως γίνεται με 1.000άρια τρικύλινδρα μοτέρ που «φοριούνται» πολύ.
Οι επιταχύνσεις που εξασφαλίζει ο 1.4 Boosterjet 48V Hybrid είναι πολύ καλές από στάση (0-100 χλμ./ώρα σε 9,5 δλ.) και εν κινήσει, η κατανάλωση σε μεικτές πραγματικές συνθήκες κυμαίνεται μεταξύ 6,5-7,0 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 121 γρ./χλμ. (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας). Στην οδήγηση το S-Cross κερδίζει αμέσως τις πρώτες εντυπώσεις, χάρη στην στιβαρή αίσθηση που μεταφέρει στον οδηγό του και την πολύ καλή άνεση που παρέχουν οι αναρτήσεις. Συνολικά το ταίριασμα του κινητήρα με το στήσιμο του αυτοκινήτου είναι πολύ πετυχημένο, αφού από τη μια πλευρά κάνει ξεκούραστα ταξίδια, ενώ από την άλλη είναι εύκολο στους χειρισμούς στην πόλη.
Το εσωτερικό του Suzuki S-Cross εστιάζει στην ευκολία στη χρήση και στην εργονομία. Στο κέντρο του ταμπλό κυριαρχεί η νέα και εύχρηστη οθόνη των 9 ιντσών του συστήματος πολυμέσων και πιο κάτω βρίσκονται τα χειριστήρια του κλιματισμού. Ο πίνακας οργάνων διατηρεί τα κλασικά αναλογικά όργανα, ενώ ανάμεσα από αυτά είναι τοποθετημένη η πολλαπλών ενδείξεων έγχρωμη οθόνη LCD 4,2 ιντσών. Την αίσθηση του «δε σπάει, δε χαλάει» ενισχύει με τη σειρά της και η γεροδεμένη κατασκευή της καμπίνας με τα μαλακά και σκληρά πλαστικά. Όσον αφορά τους χώρους, τέσσερις ψηλοί επιβάτες θα βολευτούν, με το πορτ μπαγκάζ να αριθμεί 430 λίτρα και να φτάνει μέχρι τα 1.230 λίτρα όταν αναδιπλωθεί η διαιρούμενη (60/40) πλάτη του πίσω καθίσματος.