Η Renault αποκαλύπτει πλήρως το νέο Kaptur, το οποίο διαθέτει αρκετές διαφορές σε σχέση με το Captur, τόσο σε σχεδίαση όσο και σε μηχανικά μέρη. Παράλληλα πρόκειται για ένα από τα 10 νέα μοντέλα που θα λανσάρει ο όμιλος Renault εκτός της Ευρώπης και ειδικά στη Ρωσία, όπου και θα πωλείται το Kaptur.
Το Kaptur σχεδιάστηκε ειδικά για τις δυσμενείς καιρικές συνθήκες της Ρωσίας, γι’αυτό και διαθέτει σύστημα τετρακίνησης, εν αντιθέσει με το Captur το οποίο σε καμία έκδοσή του δεν προσφέρεται με σύστημα 4×4. Η ανάρτηση του Kaptur έχει ενισχυθεί και η τετρακίνηση που επιλέγεται μέσω του περιστροφικού χειριστηρίου στην κονσόλα, διαθέτει και επιλογή κλειδώματος του κεντρικού διαφορικού.
Παράλληλα είναι αισθητά μεγαλύτερο από το Captur, αφού έχει μήκος 4.333 χλστ. (+211 χλστ.), πλάτος 1.813 χλστ. (+35 χλστ.), ύψος 1.613 χλστ. (+47 χλστ.) και μεταξόνιο 2.674 χλστ. (+68 χλστ.). Επιπλέον, λίγο μεγαλύτερη είναι και η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος στα 204 χλστ. (+4 χλστ.), ενώ οι γωνίες προσέγγισης και αναχώρησης είναι 20 και 31 μοίρες αντίστοιχα.
Διαφορές υπάρχουν και στον σχεδιασμό μεταξύ των Kaptur και Captur, με το «ρώσικο» μοντέλο να ξεχωρίζει από τους νέους προφυλακτήρες, μάσκα, πίσω φώτα και το μακρύτερο πλαϊνό τμήμα. Μικρές αλλαγές συναντώνται και στο εσωτερικό όπου έχει αφαιρεθεί το συρτάρι από το ταμπλό στην πλευρά του συνοδηγού. Αναμενόμενα μεγαλύτεροι είναι χώροι τόσο για τους επιβάτες όσο και για τις αποσκευές (387 λίτρα).
Το λανσάρισμα του Kaptur θα ξεκινήσει στην Ρωσία το ερχόμενο καλοκαίρι και η παραγωγή του θα γίνεται στο εργοστάσιο της Renault στη Μόσχα. Καμία όμως αναφορά δεν έγινε από τη Renault σχετικά με τους κινητήρες του Kaptur. Με μια προσεκτική όμως ματιά στο στροφόμετρο φαίνεται ότι τα όρια του μοτέρ ξεκινούν από τις 6.000 σ.α.λ., που σημαίνει ότι πρόκειται για κινητήρα βενζίνης, ενώ δεδομένη θεωρείται και η ύπαρξη ντίζελ. Επίσης θα υπάρχει 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και αυτόματο.
Παρακολουθείστε παρακάτω και το βίντεο: