Το παγκόσμιο και ευρωπαϊκό best seller μοντέλο της Hyundai, το Tucson παρουσιάστηκε πριν από λίγο καιρό ανανεωμένο σε σχεδιασμό, με εντελώς νέο εσωτερικό και αναβαθμισμένες τεχνολογίες. Τώρα έγιναν γνωστές και οι αλλαγές στους κινητήρες από το λανσάρισμα του Tucson σε ορισμένες χώρες, για τους οποίους αναφέρουμε παρακάτω όλες τις λεπτομέρειες.
Καταρχήν, το ανανεωμένο Tucson παρουσιάζεται πιο κομψό και δυναμικό εξωτερικά, ειδικά μπροστά με το νέο σχέδιο της μάσκας και τα μεγαλύτερα φώτα ημέρας LED. Επανασχεδιασμένοι είναι και οι προφυλακτήρες εμπρός και πίσω με νέες ποδιές σε ασημί φινίρισμα. Στο εσωτερικό κυριαρχεί το εντελώς νέο ταμπλό με το ενιαίο πάνελ που ενσωματώνει τις δύο οθόνες των 12,3 ιντσών για τον πίνακα οργάνων και το σύστημα πολυμέσων. Νέου σχεδιασμού είναι ακόμα το τιμόνι και η κεντρική κονσόλα με όλα τα επιμέρους χειριστήρια για καλύτερη εργονομία. Επίσης, ο ηλεκτρονικά ελεγχόμενος επιλογέας του αυτόματου κιβωτίου τοποθετήθηκε στην κολόνα του τιμονιού, όπως στο νέο Kona. Αλλαγές έγιναν και στις επενδύσεις του εσωτερικού, τόσο στις υφασμάτινες όσο και στις δερμάτινες.
Όσον αφορά τις τεχνολογικές αναβαθμίσεις, οι ενημερώσεις λογισμικού θα γίνονται πλέον Over-the-Air. Πιο σύγχρονο είναι και το Head-Up Display των 12 ιντσών, ενώ μετέπειτα το Tucson θα υποστηρίζει το ψηφιακό κλειδί Hyundai Digital Key 2.0. Επίσης, το Rear Occupant Alert με ραντάρ ειδοποιεί τον οδηγό όταν ανιχνεύεται κίνηση ή αναπνοή στο πίσω κάθισμα κατά την έξοδό του από το αυτοκίνητο. Μία ακόμα νέα τεχνολογία για το Tucson είναι το προσαρμοζόμενο αυτόματο σύστημα μπροστινού φωτισμού. Στα πάρα πολλά συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού προστέθηκε ο Έλεγχος Ευστάθειας πλευρικών ανέμων.
Σχετικά με τους κινητήρες, γίνεται αναφορά μόνο για εξηλεκτρισμένους βενζίνης. Ωστόσο διατηρούμε μια επιφύλαξη για τον πετρελαίου 1.6 CRDI 136 PS, γιατί παρέμεινε στην γκάμα του φρεσκαρισμένου Kia Sportage Model Year 2025. Αρχικός βενζινοκινητήρας είναι ο 1.6 T-GDI 48V Hybrid, με ισχύ 160 ίππων και 265 Nm ροπής, ο οποίος αντικαθιστά τους 1.6 T-GDI 150 PS και 180 PS. Με το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο προσφέρει επιτάχυνση στα 0-100 χλμ./ώρα σε 9,9 δλ., με το αυτόματο 7DCT σε 9,4 δλ. και στην έκδοση 7DCT 4WD σε 9,8 δλ.
Πιο πάνω τοποθετείται το φουλ υβριδικό σύνολο 1.6 T-GDI Hybrid με τη συνδυαστική ισχύ των 215 ίππων. Ο 1.600άρης κινητήρας των 160 ίππων και 265 Nm ενισχύεται με επιπλέον 60 PS και 265 Nm από τον ηλεκτροκινητήρα. Το 2WD επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 8,2 δλ. και το 4WD σε 8,5 δλ., ενώ σε κάθε περίπτωση (όπως και στο PHEV) η μετάδοση γίνεται με αυτόματο 6άρι κιβώτιο. Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται το Tucson Plug-in Hybrid 1.6 T-GDI με 252 συνδυαστικούς ίππους. Ο βενζινοκινητήρας αποδίδει 160 PS και 265 Nm και το ηλεκτρικό μοτέρ φτάνει τους 91 ίππους και τα 204 Nm. Για πρώτη φορά το Tucson PHEV διατίθεται και σε 2WD με 0-100 χλμ./ώρα σε 8,2 δλ. (8,5 δλ. το 4WD).
Επιπρόσθετα τα Tucson Hybrid και PHEV διαθέτουν Paddle Regenerative Braking Mode κατά την οδήγηση σε λειτουργία Eco. Αυτό επιτρέπει στον οδηγό να ρυθμίζει την αναγεννητική πέδηση χρησιμοποιώντας τα paddles στο τιμόνι και παρέχοντας τρία επίπεδα ελέγχου επιβράδυνσης για βελτιωμένη άνεση και απόδοση καυσίμου. Καταναλώσεις και εκπομπές CO2 δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα για κανένα μηχανικό σύνολο.