Μαζί με το ξαδελφάκι του Saxo της Citroen ήταν γνωστά με το παρατσούκλι «τα πασχαλιάτικα» στις πιάτσες των φαναρτζήδων λόγο της συχνότητας επισκέψεών τους σε αυτούς. Τα τσουγκρίσματα οφείλονταν στο γεγονός ότι αποτέλεσε ένα προσιτό αυτοκίνητο της εποχής που είχε αρκετό γκάζι αλλά και ιδιαίτερη οδική συμπεριφορά, που σε αρκετές περιπτώσεις οι νεαροί και άπειροι στην πλειοψηφία τους κάτοχοί του, δεν μπορούσαν να διαχειριστούν. Γεγονός πάντως είναι ότι το 106 Rallye ήταν το αυτοκίνητο που πολλοί εκείνης της γενιάς ανδρώθηκαν οδηγικά (μαζί με το Punto GT των «ευθειάκηδων»). Ήταν αρκετά γρήγορο με 122 ίππους στην τελευταία του έκδοση (1.6 16V), έστριβε απίθανα έχοντας εξαιρετικά μεγάλα όρια πρόσφυσης, όμως στα «άσε» έπρεπε να είσαι απόλυτα συγκεντρωμένος και προσεχτικός στις κινήσεις σου με το τιμόνι.
Το πίσω μέρος «ξεκόλλαγε» απότομα και μπορούσε να σου προσφέρει απλόχερα στιγμές οδηγικής απόλαυσης που λίγα αυτοκίνητα μπορούν και κανένα σε αυτή την τιμή. Δεν είναι υπερβολή να πούμε ότι με το Rallye μπορούσες να προκαλέσεις υπερστροφή τοποθέτησης ακόμα και στην ευθεία με συνοπτικές διαδικασίες και χωρίς να χρησιμοποιήσεις χειρόφρενο. Το 106 Rallye σε όλες τις γενιές του ήταν ένα ιδιαίτερο αυτοκίνητο όμως εκείνο που αγαπήθηκε περισσότερο ήταν το 8βάλβιδο με τον 1.6 λίτρων κινητήρα το οποίο είχε πιο ισορροπημένο χαρακτήρα. Με δεδομένο ότι από τότε δεν υπάρχει στην αγορά κάτι αντίστοιχο, αντιλαμβάνεται κανείς γιατί το Rallye συγκαταλέγεται στα αγαπημένα μας αυτοκίνητα.
Δείτε επίσης: