Έκανε την εμφάνισή του αρκετά μετά το MX-5 της Mazda ωστόσο ως κεντρομήχανο και πανάλαφρο (λίγο κάτω από τόνο) κατάφερε να αφήσει το δικό του στίγμα σε αυτή την κατηγορία. Το MR2 στόχευε απευθείας στην τότε «καλή» έκδοση του MX-5 και όπως εκείνη, διέθετε μπλοκέ πίσω διαφορικό και 1.8 λίτρων κινητήρα με απόδοση 140 ίππους. Μπορεί να μην ήταν τόσο προβλέψιμο οδηγικά όσο το Mazda, ωστόσο διέθετε πολύ καλύτερο μπροστινό και καλύτερη κατανομή βάρους ως κεντρομήχανο.
Καθόσουν χαμηλά, άκουγες και ένιωθες τον κινητήρα πίσω από την πλάτη σου και είχες στην διάθεσή σου ένα πολύ ακριβές σύστημα διεύθυνσης και επάρκεια δύναμης για να μπορέσεις να χαρείς τις αρετές της πισωκίνησης. Επειδή -είναι αλήθεια- απαιτούσε εγκράτεια και προσοχή για να μην αρχίσεις να φέρνεις τετ-α-κε σε κάθε καμπή, η Toyota στο facelift έβαλε μεγαλύτερα ελαστικά και 16άρες ζάντες στον πίσω άξονα και του χάρισε και μια 6η σχέση στο κιβώτιο.
Δείτε επίσης: