Τo πιο αντρικό πισωκίνητο roadster με κινητήρα διαμάντι και οδική συμπεριφορά που αν δεν το’χες, καλύτερα να το πάρκαρες ξεσκούφωτο στα στέκια της παραλιακής (τότε). Το πρώτο S2000 ήταν ατίθασο όντας πολύ δυνατό και δύστροπο στο όριο αλλά το καλύτερο ήταν ότι αυτό δεν προσδιόριζες σχεδόν ποτέ για το που βρίσκεται. Εβαζες 3η για να σταματήσεις τα ψευτομπαντιλίκια των εκκινήσεων και μόλις «ρόπιαζε» στις… 7.000 σ.α.λ. βρισκόσουν με ανάποδα σε ευθεία. Το μπροστινό ήταν διαβήτης όμως το πίσω χάραζε την γραμμή. Τιμόνι, επιλογέας, θέση οδήγησης για σεμινάριο και 240 άλογα να γυρίζουν στις 9.000 σ.α.λ. παίρνοντάς σου το κεφάλι από το ουρλιαχτό του V-TEC. Τo facelift μαλάκωσε λιγάκι όντας πιο γραμμικό στην λειτουργία του και με κάποιες διαφορές στην ανάρτηση, αλλά παρέμεινε εξίσου δύσκολο και συνάμα καθηλωτικό αυτοκίνητο.
Χρειαζόταν το 100% της προσοχής σου στο δρόμο, χειρουργικές κινήσεις στα πολλά και σεβασμό που λίγα αυτοκίνητα απαιτούν. Το Honda S2000 ήταν αυτοκίνητο από τα λίγα και για λίγους και αν από τις πρώτες γραμμές διακρίνετε ένα εντελώς αντίθετο από θετικό συμπέρασμα, είναι γιατί σε ένα αυτοκίνητο σαν το S2000 δεν πρέπει να ψάχνεις τα όριά του αλλά τα δικά σου ως οδηγού. Και αν σεβαστείς αυτό τότε θα συμβιώσεις μαζί του ακίνδυνα και ζώντας μεγάλες οδηγικές συγκινήσεις.
Δείτε επίσης: