Το δεύτερης γενιάς Kia Rio με το 5θυρο αμάξωμα (υπήρχε και σεντάν) ήταν διαθέσιμο μόνο με τον 1.4 λίτρων κινητήρα απόδοσης 95 ίππων, ο οποίος εξασφαλίζει αρκετά καλές επιδόσεις και ελαστικότητα, ωστόσο συνδυάζεται με μέτριο σε αίσθηση επιλογέα και η κατανάλωσή του είναι σχετικά τονισμένη. Κατά την κίνησή του, το Rio παρουσιάζει καλή άνεση και ικανοποιητική σταθερότητα με προοδευτικές αντιδράσεις, όμως το τιμόνι έχει αρκετά ελαφριά και τεχνητή αίσθηση.
Περνώντας στο εσωτερικό του Kia Rio, η σχεδίαση παραμένει αποδεκτή, όπως και η ποιότητα κατασκευής με την καλή συναρμογή. Κανένα ουσιαστικό πρόβλημα δεν υπάρχει με την εργονομία, ωστόσο τα καθίσματα είναι σχετικά σκληρά και με μέτρια πλευρική στήριξη. Στον τομέα των χώρων, το Rio είναι σε θέση με άνεση τέσσερις ενήλικες, ενώ για τις αποσκευές υπάρχουν 270 λίτρα.
Αρχικός εξοπλισμός: ABS, 2 αερόσακοι, ρυθμιζόμενο τιμόνι, ηλεκτρικά παράθυρα, air condition και ηχοσύστημα.
Μέση τιμή: 5.000 ευρώ, Τέλη κυκλοφορίας: 255 ευρώ, Τεκμήριο: 3.640 ευρώ
Τεχνικά χαρακτηριστικά: Κυβισμός: 1.399 κ.εκ., Ισχύς: 95/6.000 ps/σ.α.λ., Ροπή: 126/4.500 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 12,3 δλ., Μεικτή κατανάλωση: 6,2 λτ./100 χλμ.
(+): Απόδοση κινητήρα, χώροι επιβατών, άνεση ανάρτησης, εργονομία
(-): Σκληρά καθίσματα, κατανάλωση, οδηγική αίσθηση
Συχνότερες βλάβες | |
Μοντέλο | Rio (05-) |
Air condition | 0,00% |
Αναρτήσεις – άξονες | 9,09% |
Φρένα | 45,45% |
Σύστημα ψύξης | 0,00% |
Ηλεκτρικά | 9,09% |
Κινητήρας | 18,18% |
Τροφοδοσία καυσίμου | 9,09% |
Κιβώτιο ταχυτήτων | 0,00% |
Σύστημα διεύθυνης | 9,09% |
Μετάδοση | 0,00% |
Δείκτης αξιοπiστίας | 39,00 (μ.ο. 60) |
Πηγή: Reliability Index |