Πολύ δημοφιλές με την σειρά του είναι και το Getz, το οποίο έχει αποδειχτεί αξιόπιστο, παρουσιάζει χαμηλά έξοδα συντήρησης και χρήσης, ενώ είναι πολύ εύκολο στους χειρισμούς και στην οδήγηση. Στο εσωτερικό του με τα σκληρά αλλά στιβαρής συναρμογής πλαστικά, η εργονομία είναι πολύ καλή, ενώ οι χώροι του είναι πολύ άνετοι για 4 επιβάτες και ο χώρος αποσκευών των 254 λίτρων διαθέτει εκμεταλλεύσιμο σχήμα.
Στο δρόμο, το Getz παρουσιάζεται ιδιαίτερα εύκολο στην οδήγηση, στοιχείο που θα εκτιμηθεί δεόντως από όσους μετακινούνται στην πόλη σε συνδυασμό με την πολύ καλή άνεση που προσφέρει η μαλακή του ανάρτηση. Απόρροια αυτής είναι οι αισθητές κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές και οι αναπηδήσεις σε εγκάρσιες ανωμαλίες από τον πίσω ημιάκαμπτο άξονα. Θετικά κρίνεται η αίσθηση του τιμονιού αν και δε λείπει μια ασάφεια, ενώ ο κινητήρας των 1.1 λίτρων έχει την απαραίτητη ζωντάνια στους αστικούς ρυθμούς αλλά από στις υψηλές στροφές η απόδοσή του είναι μέτρια.
Αρχικός εξοπλισμός: ABS, 1 αερόσακος, υποβοηθούμενο και ρυθμιζόμενο τιμόνι, 2 ηλ. παράθυρα, ηλ. καθρέπτες κεντρικό κλείδωμα, a/c και ηχοσύστημα.
Μέση τιμή: 4.300 ευρώ, Τέλη κυκλοφορίας: 135 ευρώ, Τεκμήριο: 2.800 ευρώ
Τεχνικά χαρακτηριστικά: Κυβισμός: 1.086 κ.εκ., Ισχύς: 66/5.500 ps/σ.α.λ., Ροπή: 99/3.200 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 15,6 δλ., Μεικτή κατανάλωση: 5,5 λτ./100 χλμ.
(+) Αξιοπιστία, χώροι επιβατών, εργονομία, άνεση ανάρτησης, ευκολία στους χειρισμούς
(-) Επιδόσεις, ασάφεια τιμονιού, θόρυβος κινητήρα στις υψηλές στροφές, ένας μόνο αερόσακος στην αρχική έκδοση