Πολλοί μπορεί να θέλουν (και κυρίως να μπορούν) να αποκτήσουν ένα hot hatch, καλή ώρα το VW Golf R, αλλά να σκέφτονται πως δεν υπάρχουν δρόμοι να το κυκλοφορήσουν. Το «αθάνατο» οδικό δίκτυο της Ελλάδας αντενδείκνυται σφόδρα για μοντέλα με χαμηλή απόσταση από το έδαφος ή/και προφυλακτήρες που «βρίσκουν» εύκολα. Το εργοστασιακό Golf R έχει και τα δύο. Αυτό της Delta 4×4 κανένα.
Η γερμανική εταιρία off road βελτιώσεων αποφάσισε να μετατρέψει σε «σκαπτικό» το κορυφαίο Golf, τοποθετώντας νέα ανάρτηση, αμιγώς χωμάτινα ελαστικά, ζάντες ειδικά σχεδιασμένες για να αντέχουν στις κακουχίες του βουνού (πέτρες, χαλίκια, κλαδιά κλπ), προστατευτικές ποδιές εμπρός-πίσω, σχάρα οροφής με μπιτόνια, διπλή μπάρα LED και ρεζέρβα, ενώ δεν θα μπορούσαν να λείπουν οι έξτρα προβολείς της PIAA στο καπό, πάνω από τη φωτιζόμενη λωρίδα που ενώνει τα κυρίως φωτιστικά σώματα. Αλλαγές δεν ανακοινώνονται στον κινητήρα ή τη μετάδοση, συνεπώς ο 2.0λιτρος TSI και το σύστημα τετρακίνησης 4Motion με το Drift Mode παραμένουν ως είχαν. Ό,τι καλύτερο για παιχνίδια στις λάσπες οι 320 ίπποι και τα 420 Nm, σε συνδυασμό με περισσότερη κατανομή στον πίσω άξονα.
Το «αρματωμένο» Golf R προς το παρόν είναι πρωτότυπο, αλλά η Delta 4×4 δηλώνει πως θα ήθελε να το βάλει σε περιορισμένη παραγωγή 25 κομματιών. Αν το ενδιαφέρον από το κοινό αποδειχθεί αντάξιο των προσδοκιών, τότε το off road Golf R θα γίνει πραγματικότητα. Οι ενδιαφερόμενοι, βέβαια, θα πρέπει να έχουν υπόψη πως το project απέχει από τον χαρακτηρισμό «προσιτό». Μόνο η μετατροπή κοστολογείται στις 35.000 ευρώ, δίχως να υπολογίζεται το αυτοκίνητο. Κάτι που σημαίνει πως αν κάποιος δεν έχει Golf R και θέλει κατευθείαν να αποκτήσει το συγκεκριμένο, οφείλει να υπολογίζει κοντά στις 90.000 ευρώ (από 54.880 ευρώ το Golf R στη Γερμανία)!