Το κορυφαίο στη γκάμα VW Golf R αποτελεί δίχως καμία αναβάθμιση ένα πανίσχυρο και ταχύτατο μικρομεσαίο χάτσμπακ, το οποίο είναι σε θέση να προσφέρει υψηλές δόσεις οδηγικής ευχαρίστησης. Ο 2.0 λτ. TSI κινητήρας με ισχύ 310 ίππων και 400 Nm ροπής επιταχύνει το αμάξωμα των 1.505 κιλών (με το DSG7) από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,6 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 250 χλμ./ώρα.
Δείτε ακόμη: 9+1 λόγοι που ο κινητήρας χάνει ιπποδύναμη
Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να σηκώσει και άλλη δύναμη για όσους θέλουν ακόμα υψηλότερες αποδόσεις και επιδόσεις. Ο γνωστός βελτιωτής των VW, η ABT προσφέρει το πακέτο αναβάθμισης στους 400 ίππους στις 5.600 σ.α.λ. και 500 Nm ροπής στις 2.000 σ.α.λ., μέσω της ειδικά σχεδιασμένης μονάδας ελέγχου του κινητήρα ABT Engine Control (AEC). Επιπλέον, έχει τοποθετηθεί νέο σύστημα εξάτμισης και σπορ καταλύτης. Από πλευράς επιδόσεων, η ABT αναφέρει επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,1 δευτερόλεπτα, ωστόσο και οι ενδιάμεσες επιταχύνσεις θα είναι σίγουρα ακόμα ταχύτερες.
Προαιρετικά, η ABT διαθέτει για το τετρακίνητο Golf R ελατήρια χαμηλώματος 20 χλστ. για τον εμπρός άξονα και 25 χλστ. για τον πίσω, νέες αντιστρεπτικές δοκούς, καθώς και ρυθμιζόμενη σε ύψος ανάρτηση που μπορεί να χαμηλώσει το αμάξωμα κατά 40 χλστ. μπροστά και 45 χλστ. πίσω. Επιπλέον, προσφέρει διάφορα σχέδια ζαντών αλουμινίου διαμέτρου 18, 19 ή 20 ιντσών και αεροδυναμικά βοηθήματα.
Δείτε ακόμη: Θα κατασκευάσει η Toyota αυτόματο-χειροκίνητο κιβώτιο;