Το νέο Hyundai Palisade έχει κερδίσει εγκωμιαστικά σχόλια για την εμφάνισή του, αλλά και για τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που διαθέτει κάτω από αυτή. Για παράδειγμα, είναι το πρώτο αυτοκίνητο με μεσαίο εμπρός κάθισμα έπειτα από πολλά χρόνια. Πέρα από τους χώρους, τεχνικοί και μηχανικοί της κορεατικής φίρμας έδωσαν προσοχή σε πολλές λεπτομέρειες γύρω από την SUV ναυαρχίδα τους, περιλαμβανομένου του στησίματος.
Η εις βάθος ματιά του CarSceneKorea φανερώνει τα μυστικά του Palisade 2ης γενιάς, με ένα εκ των βασικότερων να αφορά την κατανομή των μαζών και το κέντρο βάρους. Η εικόνα κάτω από το καπό δείχνει τον 2.5 T-GDI, που τον γνωρίζουμε από πολλά ακόμα Hyundai. Στο μηχανοστάσιο του Palisade, ωστόσο, παίρνει μια λίγο διαφορετική θέση. Σημαντικά χαμηλότερα από ό,τι θα περίμενες, ειδικά σε SUV, με απώτερο στόχο το χαμήλωμα της μάζας στον εμπρός άξονα και τη βελτίωση της απόκρισης του συστήματος διεύθυνσης, αλλά και τη βελτίωση της συμπεριφοράς του μπροστινού. Με λίγα λόγια καλύτερο τιμόνι, λιγότερη υποστροφή, περισσότερη αμεσότητα.

Το πώς «κολυμπάει» ο 2.5άρης τετρακύλινδρος τούρμπο βέβαια, αποτελεί αναγκαίο κακό για τη χωροταξία του μεγαλύτερου ατμοσφαιρικού V6 των 3.5 λίτρων, που αναλαμβάνει την κίνηση της βασικής έκδοσης και επίσης τοποθετείται χαμηλά. Άξια αναφοράς -κι ας μην έχει σχέση με τα δυναμικά χαρακτηριστικά- ακόμα μια λεπτομέρεια στο εσωτερικό του Palisade, με την παρουσία μικρών οθονών στα υποβραχιόνια της μεσαίας σειράς για τον έλεγχο της λειτουργίας μασάζ και θέρμανσης των καθισμάτων.
Από πλευράς κινητήρων, για πρώτη φορά το μηχανοστάσιο υποδέχεται υβριδική τεχνολογία. Η κορυφαία έκδοση έχει αυτό το προνόμιο, αξιοποιώντας το συνδυασμό ενός 2.5άρη τετρακύλινδρου τούρμπο και 2 ηλεκτροκινητήρων, συνολικής απόδοσης 335 ίππων και 460 Nm, ικανό να ρυμουλκήσει ως 1.814 κιλά. Η βασική έκδοση κινείται από έναν ατμοσφαιρικό V6 3.5 λίτρων, που παράγει 295 ίππους και 355 Nm ροπής, διαθέσιμη τόσο σε μπροστοκίνητη όσο και τετρακίνητη διάταξη. Στη δεύτερη, δε, μπορεί να τραβήξει ως 2.267 κιλά! Ειδοποιός διαφορά μεταξύ απλού και Hybrid Palisade, το κιβώτιο: 8άρι στο ατμοσφαιρικό, 6άρι στο υβριδικό.














































