Η απαξίωση μάρκες και κατηγορίες δεν κοιτά, αλλά είθισται οι Ferrari να τυγχάνουν διαφορετικής αντιμετώπισης. Οι καλλονές από το Μαρανέλο είναι πασίγνωστες για την αύξηση της αξίας τους όσο περνούν τα χρόνια, στις περισσότερες των περιπτώσεων. Όσο πιο σπάνιο και καλομεταχειρισμένο το αυτοκίνητο, τόσο υψηλότερη η τιμή στην αγγελία ή τη δημοπρασία. Παντού, όμως, υπάρχουν εξαιρέσεις. Καλή (κακή για τον πωλητή, βασικά) ώρα, η μαύρη SF90 Stradale που βλέπουμε.
H Nero Galaxy Ιταλίδα αγοράστηκε ολοκαίνουργια το 2022, φορτωμένη με ένα σωρό καλούδια από τον κατάλογο των έξτρα: Assetto Fiorano Package, έξτρα ανθρακονήματα στους προφυλακτήρες και το κάλυμμα του κινητήρα, σφυρήλατες 20άρες ζάντες, κεραμικά δισκόφρενα, ανθρακονημάτινα μπάκετ καθίσματα, κορυφαίο ηχοσύστημα, δέρμα και alcantara παντού στην καμπίνα. Η αρχική τιμή της SF90 Stradale ήταν 511.295 δολάρια, ωστόσο με τα έξτρα έφτασε τις 763.295 (653.525 ευρώ) – κοντά στις 252.000 δολάρια (215.756 ευρώ) δηλαδή, αφιερωμένα στον προαιρετικό εξοπλισμό! Όπως γνωρίζουμε πολύ καλά, ωστόσο, τα έξτρα πολλές φορές κατεβάζουν την τιμή ενός μεταχειρισμένου.
Η εν λόγω SF90 Stradale διατηρείται σε άψογη κατάσταση, με λίγο πάνω από 1.000 μίλια (1.600 χλμ.) στο οδόμετρο. Απείραχτο το plug-in υβριδικό σύστημα, με το συνδυασμό 4.0 V8 twinturbo – 3 ηλεκτροκινητήρων (780 άλογα ο V8, 220 ίπποι τα ηλεκτρικά μοτέρ) να δίνουν συνολικά 1.000 ίππους στο δεξί πεντάλ, καλύπτοντας το 0-100 χλμ./ώρα σε 2,5 δλ. και φτάνοντας μέχρι τα 340 χλμ./ώρα. Ιδανικά ο πωλητής θα ήθελε αντίστοιχες επιδόσεις και στη μεταπώληση, υπολογίζοντας ένα ποσό κοντά ή λίγο πάνω από τις 700.000 δολάρια μίνιμουμ. Αντ’ αυτού, βρέθηκε αντιμέτωπος με μια δυσάρεστη έκπληξη. Η δημοπρασία έκλεισε στις 475.000 δολάρια, για να εκμαιεύσει άλλες 10.000 δολάρια κατόπιν, σε συνεννόηση με τον αγοραστή. Συνολικά, αποκόμισε 485.000 δολάρια (415.184 ευρώ) από την πώληση της Ferrari, ενώ είχε δώσει κοντά 300.000 παραπάνω για την αγορά της. Κοινώς, γύρω στο 40% απώλεια αξίας.



















































