Η Toyota έχει ανακοινώσει επίσημα πως ψάχνεται με την επιστροφή της Celica. Όσο περιμένουμε τους Ιάπωνες να πάρουν την απόφαση, ένα άλλο project έρχεται να αναβιώσει το θρυλικό sportscar από το Αΐτσι, στην έκδοση GT4 μάλιστα και με βάση από ανθρακονήματα.
Ο Ryan Tuerck φημίζεται για τις extreme κατασκευές με μοντέλα της Toyota, όπως αποδεικνύουν η Supra με V10 κινητήρα και το GR86 με μοτέρ Ferrari, που έχει «λιώσει» παλιότερα. Ο άλλοτε πρωταθλητής του Formula Drift τώρα πάει για το «χατ τρικ», με μια ολοκαίνουργια εκτέλεση της Celica GT4 (ή GT-Four). Εμφανισιακά μπορεί να μοιάζει ίδια με την κανονική, αλλά εδώ το αμάξωμα κατασκευάζεται εξ ολοκλήρου από ανθρακονήματα. Το σασί είναι όντως Celica GT-Four, ωστόσο κάτω από το καπό δεν συναντάμε πλέον τον 2.0λιτρο τετρακύλινδρο τούρμπο των 240 ίππων (255 στην ιαπωνική αγορά).
Η κίνηση εναπόκειται στον τρικύλινδρο 1.600άρη τούρμπο του GR Corolla, κάτι που σημαίνει ότι δίχως καν να μπει χέρι πάνω του, ο οδηγός έχει στη διάθεσή του 304 άλογα και 420 Nm. Εννοείται ότι ο Tuerck δεν υπάρχει περίπτωση να αφήσει το μοτέρ στην εργοστασιακή του κατάσταση, ενώ δεν μπορούμε να ξέρουμε το μέλλον της μετάδοσης. Κανονικά ο G16E-GTS συνδυάζεται αποκλειστικά με το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα τετρακίνησης GR-Four, αλλά το πισωκίνητο παρελθόν του Αμερικανού δεν μπορεί να αποκλείσει τις μετατροπές. Οπότε μπορεί στο τέλος, όταν με το καλό θα έχει ολοκληρωθεί το αυτοκίνητο, να μιλάμε για RWD Celica «GT2». To σίγουρο είναι πως στο φινάλε, θα μοιάζει πολύ με την -επίσης γεμάτη ανθρακονήματα- Celica GT4 της κεντρικής φωτογραφίας.