Στην κατηγορία των υπερ-estate πρώτο, ισχυρότερο και διασημότερο όνομα είναι αυτό του Audi RS 6. Χρόνια στο «κουρμπέτι», με μεγάλη καριέρα στις κόντρες και τις βελτιώσεις. Εξαιρετικές επιλογές, ωστόσο, είναι τόσο ο μικρός του αδερφός, δηλαδή το RS 4, όσο και η BMW M3 Touring (που διαπρέπει και εμπορικά, μάλιστα). Τι γίνεται όταν τα βάλεις να λύσουν τις διαφορές τους;
Η M3 Touring διατηρεί αδιαμφισβήτητο πλεονέκτημα, με τον διτούρμπινο 3.0λιτρο straight six στα 510 άλογα και τα 650 Nm. Ο επίσης twinturbo 3.0λιτρος, αλλά V6, του Audi είναι στους 450 ίππους και τα 600 Nm, οπότε βλέπουμε πως κατευθείαν ξεκινά την αναμέτρηση με χάντικαπ. Η πλάστιγγα ναι μεν γέρνει υπέρ του στο βάρος, αλλά όχι τόσο ώστε να καλύψει τη διαφορά ισχύος (1.822 κιλά το RS 4, 1.837 η M3). Μια διαφορά που αρχικά αποτυπώνεται στα χαρτιά, με τα επίσημα νούμερα να αναφέρουν το 0-100 χλμ./ώρα στα 4,1 δλ. για το RS 4 και στα 3,6 δλ. για τη M3 Touring. Έχουμε δει πολλές φορές, όμως, ότι η θεωρία από την πράξη απέχουν. Ισχύει και εδώ;
Δυστυχώς για το Ίνγκολσταντ και προς τέρψη της Βαυαρίας, όχι. Η κορυφαία οικογενειακή M3 ξεφεύγει από την εκκίνηση και ανοίγει διαφορά, η οποία μόνο διευρύνεται στη συνέχεια. Μέχρι τη γραμμή του τερματισμού στα 1.000 μέτρα, η Touring βρίσκεται κοντά 10 «καρότσες» μπροστά από το RS4. Το χρονόμετρο για τη BMW γράφει 20,8 δλ., τη στιγμή που το Audi το σταματά στα 22,4 δλ.