To Nissan Skyline είναι διαχρονικός λάτρης της βελτίωσης. Για την ακρίβεια, πρόκειται για ένα εκ των πρωτοπόρων στο χώρο του tuning, όντας ένα από τα πρώτα αυτοκίνητα που επέτρεψε στα δυναμόμετρα να εμφανίσουν ενδείξεις που ξεκινούσαν από το «1.000». Το R32 μπορεί να μετράει σχεδόν 5 δεκαετίες (τέλη 80 παρουσιάστηκε, αρχές 20’s έχουμε), όμως ακόμα είναι σε φόρμα να χαλάει κοντέρ.
Το 32άρι που θα απολαύσουμε μάς έρχεται από το 1989, οπότε κουβαλάει στις πλάτες του 33 χρόνια. Παρόλα αυτά, ακόμα και εργοστασιακό να πετύχεις στο δρόμο, θα διαπιστώσεις πως άνετα μπορεί να κοντράρει τα περισσότερα σημερινά sportscars. Ο RB26DETT και το σύστημα τετρακίνησης ATTESA E-TS ήταν τόσο μπροστά από την εποχή τους, ώστε ακόμα και πάνω από 30 χρόνια μετά το ντεμπούτο τους στέκονται στο υψηλότερο επίπεδο. Αν, δε, μιλάμε για βελτιωμένο δείγμα, τότε η κατάσταση αγγίζει τα όρια της παράνοιας.
Το συγκεκριμένο έχει αναβαθμιστεί σε κάθε τομέα, με κυριότερο εκείνον της υπερτροφοδότησης. Οι σειριακές τουρμπίνες αντικαταστάθηκαν από ένα πελώριο υπερσυμπιεστή, συνοδείας πλειάδας βελτιώσεων στο μπλοκ και τα περιφερειακά. Ο εξακύλινδρος εν σειρά των 2.6 λίτρων στροφάρει πλέον μέχρι τις 9.000 σ.α.λ., παράγοντας περίπου 1.000 ίππους και 963 Nm! Ισχύς που συνδυάζεται με ένα βάρος 1.430 κιλών, αντιστοιχώντας σε μόλις 1,43 κιλά ανά ίππο! Με τέτοια ειδική σχέση δύναμης-βάρους, αναμενόμενο να «πετάει» στην autobahn.
Όπως βλέπουμε, το κοντέρ παραμένει το εργοστασιακό made in Japan. Ήτοι δεν ξεπερνά τα 180 χλμ./ώρα, όπου όλα τα αυτοκίνητα περιορίζονται ηλεκτρονικά στη Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου. Κόφτης εδώ εννοείται δεν υπάρχει, οπότε η ένδειξη των 180 χλμ./ώρα είναι καθαρά ενδεικτική. H βελόνα κάνει πλήρη περιστροφή και βρίσκει το «στοπ» στο 0 γύρω στα 235 χλμ./ώρα, όπως δείχνει το GPS, φτάνοντας μέχρι τα 302 χλμ./ώρα. Η κλιμάκωση του 6τάχυτου σειριακού φαίνεται αρκετά κοντή, όμως έστω κι έτσι το R32 δείχνει ικανό για 310 χλμ./ώρα.