Η εμπορική επιτυχία του νέου Hummer απέδειξε πως ο κόσμος ήθελε έναν διάδοχο για το H2. Η GMC, βέβαια, προσέφερε ακόμα περισσότερα, καθώς το νέο μοντέλο διατίθεται τόσο ως SUV όσο και ως pick up (το «αγροτικό» μάλιστα παρουσιάστηκε πρώτο). Προκειμένου να τα καταφέρει, πέρασε από πολλά στάδια κι ακόμα περισσότερα χιλιόμετρα δοκιμών.
Το εγχείρημα των Αμερικανών καταγράφεται σε ένα ντοκιμαντέρ 58 λεπτών, όπου βλέπουμε τον τρόπο που το νέο Hummer πήρε «σάρκα και οστά» (καλύτερα «μέταλλο και πλαστικά»). Δοκιμές επί δοκιμών, σε κάθε πιθανό και απίθανο τερέν, προκειμένου το EV να αποδειχτεί αντάξιο της off road κληρονομιάς του αυθεντικού Hummer. Ενός μοντέλου που -μην το ξεχνάμε- προήλθε από τα χαρακώματα των πολεμικών επιχειρήσεων του αμερικανικού στρατού, ως πολιτική έκδοση του «Humvee» (High Mobility Multipurpose Wheeled Vehicle – HMMWV).
Οι δοκιμασίες περιλάμβαναν τα πάντα: διάσχιση φαραγγιών, υπερκέραση ογκοδέστατων βράχων, κίνηση σε άμμο και χιόνι, περάσματα από νερόλακκους και, φυσικότατα, οδήγηση με το γκάζι στο πάτωμα. Δεν θα μπορούσε να γίνει κι αλλιώς, καθώς με 1.014 άλογα και 15.592 Nm ροπής από τους 3 ηλεκτροκινητήρες το Hummer τοποθετείται στην κορυφή όλων των εποχών για τα pick up. Με τέτοια ισχύ, το τετρακίνητο θηρίο επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 3 δλ., χρησιμοποιώντας το -ευφάνταστα βαπτισμένο- «Watts to Freedom» launch control, ενώ δεν δυσκολεύεται να μιμηθεί λήψεις από WRC. Τα άλματα και οι πλαγιολισθήσεις εκτός δρόμου συγκαταλέγονται στην καθημερινότητα του αμερικανικού κτήνους, δίνοντας άλλο νόημα στον όρο «fun to drive». Κι όλα αυτά, παρότι το βάρος ξεπερνά τους 4 τόνους (4.082 κιλά)!