BMW M5 CS και Nismo GT-R πολλάκις συνδέονται με την κατηγορία των υπεραυτοκινήτων, μέσω των επιδόσεων και της δυναμικής τους. Πώς τα καταφέρνουν, όμως, όταν τεθούν απέναντι από ένα πραγματικό supercar; Ας πούμε, κόντρα στην Lamborghini Aventador SVJ.
Ο «ταύρος» από την Ιταλία έχει τη μεγαλύτερη ισχύ και το χαμηλότερο βάρος. Οι 760 ίπποι του ατμοσφαιρικού 6.5 V12 έχουν να κινήσουν 1.650 κιλά, μέσω ενός ημιαυτόματου κιβωτίου 7 σχέσεων. Η έλλειψη υπερτροφοδότησης αφήνει τον κινητήρα της Aventador πίσω από τον 4.4 V8 twinturbo της M5 CS σε ροπή (720 Nm αντί 750), αλλά απολαμβάνει αρκετής απόστασης από τον 3.8 V6 twinturbo του GT-R (652 Nm). BMW και Nissan είναι κοντά σε ιπποδύναμη, με ελαφρύ προβάδισμα για τη Βαυαρία (635 άλογα αντί 600). Σε βάρος, αντίθετα, απέχουν αρκετά: 1.703 κιλά ο
Εκεί που οι τρεις μονομάχοι απέχουν περισσότερο από κάθε τομέα, πάντως, είναι στα κιβώτια ταχυτήτων. Όλα τους είναι τετρακίνητα, με ηλεκτρονικό έλεγχο κατανομής ροπής και launch control. Από εκεί και πέρα, όμως, υπάρχουν 3 διαφορετικές εφαρμογές: 7άρι ημιαυτόματο -όπως είπαμε- η Aventador, 8άρι αυτόματο με μετατροπέα ροπής η M5, 6άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη το GT-R. Στα της κόντρας τώρα, το προφανέστατο φαβορί δεν είναι άλλο από τη Lamborghini. BMW και Nismo ξεκινούν με σκοπό αρχικά την αποφυγή της τελευταίας θέσης και έπειτα, αναζητούν τη μεγάλη έκπληξη. Μπορούν;