Το Tiguan R ήρθε πρόσφατα να προστεθεί στην γκάμα των γρήγορων VW, δίπλα στο αντίστοιχα T-Roc και Touareg, με το Arteon R έτοιμο και το νέο Golf R καθ’ οδόν. Ευκαιρία να το παρακολουθήσουμε εν δράσει, σε βρεγμένο οδόστρωμα μάλιστα.
Διαβάστε επίσης: Ποια είναι η τιμή του VW T-Roc R στην Ελλάδα;
Η κορυφαία έκδοση του Tiguan εφοδιάζεται με τον 2λιτρο TSI, που εδώ αποδίδει 320 ίππους και 420 Nm στις 1.200-5.200 σ.α.λ. Συνεργάζεται με το εδραιωμένο 7άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη DSG και σύστημα τετρακίνησης 4Motion, με το τελευταίο σε βελτιωμένη μορφή και λειτουργία Torque Vectoring. Οι μηχανικοί της VW εξέλιξαν την τετρακίνηση του Tiguan R ώστε ο πίσω άξονας να δέχεται μέχρι και το 100% (όποτε χρειαστεί), καθιστώντας γωνίες όπως της φωτογραφίας πρωτόγνωρο θέαμα για μοντέλο R. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση ανακοινώνονται σε 4,9 δλ., με το βάρος του αυτοκινήτου να βρίσκεται στα 1.730 κιλά. Όπως θα δούμε, όμως, οι ισχυρισμοί της VW εμφανίζονται συγκρατημένοι.
Δείτε ακόμα: 0-250 χλμ./ώρα με VW T-Roc R (+video)
Σε βρεγμένο οδόστρωμα, το launch control και η λειτουργία Race στέλνουν το Tiguan R στα 100 χλμ./ώρα εντός 4,8 δλ. Γρηγορότερα, δηλαδή, από όσο ανακοινώνουν οι Γερμανοί στο στεγνό! Τα 200 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 18,9 δλ., ενώ η ενδιάμεση επιτάχυνση 100-200 χλμ./ώρα είναι ζήτημα 14,1 δλ. ενώ η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Όπως βλέπουμε, τα 235 χλμ./ώρα (στο κοντέρ) έρχονται με την 5η. Οπότε αντιλαμβανόμαστε πως με 2 ταχύτητες «κάβα» και χωρίς τον κόφτη, το μεσαίο SUV της VW μπορεί να πάει πολύ παραπάνω.
Δείτε επίσης: «Μολότοφ» VW Polo GTI 350 ίππων (+video)