Πιστή στο ραντεβού της η Toyota για την παρουσίαση της 12ης γενιάς του Corolla Sedan, έκανε τα επίσημα αποκαλυπτήρια στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γκουανζού.
Όπως σας είχαμε ενημερώσει προ ολίγων ημερών, η τετράθυρη εκδοχή του ιαπωνικού best seller μοιράζεται τα μηχανικά μέρη με το χάτσμπακ και διαφοροποιείται ιδιαίτερα αισθητικά από την μεσαία κολόνα και πίσω, όπου παρατηρούμε την προσπάθεια των σχεδιαστών να προσδώσουν μια εσάνς από κουπέ, δίχως να χαμηλώσουν τόσο την γραμμή της οροφής ώστε να γίνει τετράθυρο κουπέ και να ζημιώσουν τους προσφερόμενους χώρους. Oι διαστάσεις βρίσκονται σε παρόμοια επίπεδα με της προηγούμενης γενιάς, έχοντας μεταξόνιο 2.700 χλστ., μήκος 4.640 χλστ., πλάτος 1.780 χλστ. και ύψος 1.435 χλστ. Προς όφελος του πατήματος στον δρόμο και της δυναμικής εμφάνισης, τα μετατρόχια είναι φαρδύτερα (κατά 1,2 εκατοστά μπροστά και 2,2 εκατοστά πίσω). Επίσης ο εμπρός πρόβολος έχει κοντύνει κατά 3,3 εκατοστά και το ύψος του καπό έχει χαμηλώσει κατά 3,5 εκατοστά, συμβάλλοντας έτσι στην βελτίωση της ορατότητας αλλά και της αεροδυναμικής.
Δείτε ακόμα: Toyota Corolla 1.6 λτ. 132 hp από 15.920 ευρώ
Για να συμβεί αυτό, το μηχανοστάσιο είναι διαμορφωμένο έτσι ώστε οι διαθέσιμοι κινητήρες να τοποθετούνται χαμηλότερα. Βασιζόμενο στην ίδια πλατφόρμα Toyota New Global Architecture (TNGA) με το ολοκαίνουργιο χάτσμπακ, το Sedan διαχειρίζεται τον δρόμο και τις κινήσεις του αμαξώματος χάρις σε διάταξη γονάτων ΜακΦέρσον εμπρός και πολλαπλών συνδέσμων πίσω. Οι Ιάπωνες υποστηρίζουν πως το πλαίσιο είναι 60% πιο άκαμπτο σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, έχοντας 2 διαθέσιμους κινητήρες για να το αξιοποιήσουν.
Στην βάση τοποθετείται ο γνωστός μας ατμοσφαιρικός 1.600αρης των 132 ίππων, με τον επίσης εγνωσμένης αξίας 1.800αρη υβριδικό των 122 ίππων που γνωρίζουμε από το C-HR να τον πλαισιώνει. Ο 1.6 παρουσιάζει τιμή μέσης κατανάλωσης στα 5,8 λίτρα/100 χλμ. όταν συνδυάζεται με το 6ταχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, ανεβαίνοντας ελαφρά στα 6,1 για το CVT. Οι εκπομπές CO2 διαμορφώνονται στα 131 γρ./χλμ. (139 για το CVT). Όπως είναι λογικό το υβριδικό δεν κοντράρεται στις αντίστοιχες μετρήσεις, με 4,3 λίτρα/100 χλμ. και μόλις 98γρ./χλμ CO2. Όλα τα νούμερα είναι βάσει του νέου κύκλου WLTP.
Στο εσωτερικό ξεχωρίζει η οθόνη αφής των 10 ιντσών στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας, συνοδευόμενη από τον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 8 ιντσών.
Διαβάστε επίσης: Καλπάζει παγκοσμίως η Toyota
Τα συστήματα ασφαλείας του πακέτου Toyota Safety Sense είναι φυσικά παρόντα, με το σύστημα πρόληψης σύγκρουσης Pre-Collision, την ανίχνευση πεζού και με την χρήση υπερύθρων για τις νυχτερινές μετακινήσεις, το σύστημα διατήρησης λωρίδας Lane Departure Alert, την ανάγνωση των σημάτων κυκλοφορίας και το ενεργό cruise control να συνδράμουν τα μέγιστα στην προσπάθεια του οδηγού.
Το νέο Corolla Sedan θα παράγεται στις εγκαταστάσεις της ιαπωνικής εταιρίας στην Τουρκία και θα είναι διαθέσιμο στο πρώτο μισό του 2019.