Το σκληροτράχηλο εκτός δρόμου Toyota Land Cruiser αποκτά τόσο στο 5θυρο όσο και στο 3θυρο αμάξωμα νέο ντίζελ κινητήρα 2.8 λτ. D-4D, αντικαθιστώντας τον 3λιτρο. Το μηχανικό σύνολο των 2.755 κ.εκ. αποδίδει 177 ίππους και 420 Nm ροπής μεταξύ 1.400 και 2.400 σ.α.λ., σε συνδυασμό με το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή 450 Nm ροπής μεταξύ 1.600 και 2.400 σ.α.λ. με το νέο 6άρι αυτόματο κιβώτιο (αντικαθιστά το προηγούμενο 5 ταχυτήτων).
Με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, το Land Cruiser 2.8 D-4D προσφέρει χαμηλότερη κατά 9% κατανάλωση και εκπομπές CO2, τα οποία ανέρχονται στα 6,0 λτ./100 χλμ. και 194 γρ./χλμ. αντίστοιχα (6,2 λτ./100 χλμ. και 197 γρ.χλμ. με το μηχανικό κιβώτιο). Από πλευράς επιδόσεων, το Land Cuiser 6MT επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 12,1 δλ. και η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 175 χλμ./ώρα (12,7 δλ. το αυτόματο).