Η Alfa Romeo είναι συνώνυμο της Ιταλίας. Ειδικά οι Giulia QV/GTA/GTAm, των οποίων ο κινητήρας βασίζεται σε μοτέρ της Ferrari, είναι η αποθέωση του «Forza Italia»! Η συγκεκριμένη, δε, πάει ένα βήμα παραπέρα, φορώντας τα χρώματα της σημαίας του έθνους στο κορμί της.
Πράσινο, λευκό και κόκκινο διατρέχουν από άκρη σε άκρη την αριστερή πλευρά, που εντελώς «συμπτωματικά» είναι αυτή του οδηγού. Ένας χρωματισμός που θυμίζει πολύ τις αντίστοιχες τρίχρωμες λωρίδες των Ferrari, οι οποίες κοστίζουν δεκάδες χιλιάδες ευρώ για να μπουν στις εκάστοτε 360, 430 και 458 παλιότερα, F8, 812 SF και SF90 (γιατί όχι και Purosangue) σήμερα. Οι μαύρες 20άρες ζάντες (σε ελαστικά 265/30 εμπρός και 285/30 πίσω) μαζί με το βαθύ κόκκινο χρώμα του αμαξώματος, συνεχίζουν κανονικά και αισθησιακά από την εργοστασιακή περιβολή της Giulia GTAm.
To ίδιο ισχύει για το περιβάλλον κάτω από το ανθρακονημάτινο καπό, όπου συναντάμε τον -καταγωγής Μαρανέλο, όπως είπαμε- 2.9 V6 twinturbo σε απόδοση 540 ίππων στις 6.500 σ.α.λ. και 600 Nm στις 2.500 σ.α.λ. Η εκτενής χρήση carbon και η αφαίρεση των πίσω καθισμάτων (roll cage στη θέση τους) επιφέρει μείωση του βάρους κατά 100 κιλά σε σχέση με την απλή Giulia QV (1.520 στο σύνολο), διαμορφώνοντας την ειδική σχέση ζυγαριάς-ιπποδύναμης στα 2,81 κιλά ανά ίππο. Αριθμοί που οδηγούν σε 0-100 χλμ./ώρα της τάξης των 3,8 δλ. και μια τελική 290 χλμ./ώρα, η οποία θα ήταν πολύ πάνω από 300 χλμ./ώρα αν το αεροδυναμικό πακέτο δεν έδινε έμφαση στην παραγωγή κάθετης δύναμης.
Η πατριωτική Giulia είναι μία από τις 500 GTA/GTAm που κατασκευάστηκαν, έχοντας καταγράψει μόλις 900 χλμ. στο οδόμετρο. Κάπως έτσι εξηγείται η «φαρμακερή» τιμή, που αγγίζει τις 200.000 ευρώ (194.900 ευρώ).