Το προηγούμενης γενιάς Golf με τον 1.4 TSI κινητήρα των 122 ίππων ακόμα και σήμερα αποτελεί μια ολοκληρωμένη πρόταση χωρίς ουσιαστικά μειονεκτήματα. Σχεδιαστικά κινείται στα συντηρητικά αλλά πετυχημένα -εμπορικά- πλαίσια, τόσο εξωτερικά όσο και στο εσωτερικό με την υποδειγματική ποιότητα κατασκευής, εργονομία και θέση οδήγησης. Επιπλέον, η καμπίνα του Golf είναι ευρύχωρη και το πορτ μπαγκάζ με το τετραγωνισμένο και εκμεταλλεύσιμο σχήμα έχει χωρητικότητα 350 λίτρων.
Στα συν του Golf ανήκει ο πολύ καλός συνδυασμός άνεσης και οδικής συμπεριφοράς που εξασφαλίζει η σωστά ρυθμισμένη ανεξάρτητη σε όλους τους τροχούς ανάρτηση και το στιβαρό πλαίσιο. Έτσι οι επιβάτες του διατηρούνται ξεκούραστοι, ενώ το αυτοκίνητο ακόμα και σε πιεσμένους ρυθμούς παρουσιάζει ουδέτερες αντιδράσεις και ο οδηγός λαμβάνει καλή αίσθηση από το σύστημα διεύθυνσης. Το 1.4 TSI μηχανικό σύνολο απόδοσης 122 ονομαστικών ίππων και 200 Nm ροπής εμφανίζει πολύ καλό τράβηγμα και ελαστικότητα από τις χαμηλές στροφές, είναι πολύ γραμμικό και ανεβάζει με ευκολία στροφές, ενώ η κατανάλωση είναι χαμηλή για τα δεδομένα της κατηγορίας.
Μοντέλο 2009: Τέλη κυκλοφορίας: 255 ευρώ, Τεκμήριο: 3.640 ευρώ
(+): Ποιότητα, επιδόσεις, χαρακτηριστικά λειτουργίας κινητήρα, οδική συμπεριφορά, χώροι επιβατών, εργονομία
(-): Συντηρητική σχεδίαση
Αρχικός εξοπλισμός: ESP, ABS, 6 αερόσακοι, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω, ηλεκτρικοί καθρέπτες, κεντρικό κλείδωμα, ράδιο CD και a/c.
Συχνότερες βλάβες | Τεχνικά χαρακτηριστικά | ||
Μοντέλο | Golf (04-09) | Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.390 |
Air condition | 2,17% | Ισχύς (PS/σ.α.λ.) | 122/5.000 |
Αναρτήσεις – άξονες | 20,65% | Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 200/1.500 |
Φρένα | 8,15% | 0-100 (χλμ./ώρα) | 9,5 |
Σύστημα ψύξης | 4,35% | Τελ. ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 200 |
Ηλεκτρικά | 13,59% | Κατ/λωση (λτ./100 χλμ.) | 6,2 |
Κινητήρας | 22,83% | Χώρος αποσκευών (λτ.) | 350 |
Τροφοδοσία καυσίμου | 12,50% | ||
Κιβώτιο ταχυτήτων | 5,98% | ||
Σύστημα διεύθυνης | 0,54% | ||
Μετάδοση | 9,24% | ||
Δείκτης αξιοπiστίας | 115,00 | ||
Πηγή: Reliability Index |