Από τις πιο ισχυρές εκδόσεις του προγενέστερου Astra ήταν αυτή με τον turbo κινητήρα των 1.6 λίτρων απόδοσης 180 ίππων, ο οποίος προσέφερε πολύ καλές επιδόσεις στο αυτοκίνητο, αν και μειονεκτούσε σε δύναμη στις χαμηλές στροφές, όπου υπήρχε ένα κενό απόδοσης. Ωστόσο, από τις μεσαίες στροφές και άνω κινούσε γρήγορα το μικρομεσαίο Opel, όμως σε πιεσμένους ρυθμούς ανέβαινε αισθητά και η κατανάλωση βενζίνης. Η ρύθμιση της ανάρτησης του Astra 1.6 Turbo ήταν σφιχτή έτσι ώστε να εξασφαλίζει την απαραίτητη σταθερότητα τόσο σε ευθείες όσο και σε στροφές, όπου το αυτοκίνητο παρουσίαζε υποστροφικές τάσεις. Μέτρια η προσφερόμενη άνεση, όπως επίσης η αίσθηση από το τιμόνι και τον επιλογέα των ταχυτήτων.
Στο εσωτερικό, η σχεδίαση παραμένει σύγχρονη και η ποιότητα των υλικών είναι προσεγμένη, αφού έxει γίνει ευρεία χρήση μαλακού πλαστικού στο ταμπλό και στις επενδύσεις των θυρών. Οι χώροι που προσφέρει για τους επιβάτες και τις αποσκευές (350 λίτρα) ικανοποιούν όχι όμως και η εργονομία των χειριστηρίων της κεντρικής κονσόλας (στις πιο πλούσιες εκδόσεις), στην οποία δεν υπάρχουν καθόλου θήκες για μικροπράγματα και θέσεις για ποτήρια.
(+): Επιδόσεις, ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά
(-): Δύναμη κινητήρα στις χαμηλές στροφές, άνεση ανάρτησης, αίσθηση του επιλογέα των ταχυτήτων, εργονομία
Μοντέλο 2009: Τέλη κυκλοφορίας: 280 ευρώ, Τεκμήριο: 4.480 ευρώ
Αρχικός εξοπλισμός: ESP, ABS, 6 αερόσακοι, ηλεκτρικά παράθυρα και καθρέπτες, κλιματισμός και ράδιο CD.
Συχνότερες βλάβες | Τεχνικά χαρακτηριστικά | ||
Μοντέλο | Astra (04-) | Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.598 |
Air condition | 6,79% | Ισχύς (PS/σ.α.λ.) | 180/5.500 |
Αναρτήσεις – άξονες | 13,68% | Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 230/1.980 |
Φρένα | 3,50% | 0-100 (χλμ./ώρα) | 8,3 |
Σύστημα ψύξης | 9,01% | Τελ. ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 221 |
Ηλεκτρικά | 26,94% | Κατ/λωση (λτ./100 χλμ.) | 7,7 |
Κινητήρας | 19,72% | Χώρος αποσκευών (λτ.) | 380 |
Τροφοδοσία καυσίμου | 4,88% | ||
Κιβώτιο ταχυτήτων | 10,29% | ||
Σύστημα διεύθυνης | 4,14% | ||
Μετάδοση | 1,06% | ||
Δείκτης αξιοπiστίας | 134,00 | ||
Πηγή: Reliability Index |