Η φινετσάτη και πολυτελής εικόνα της Delta είναι το πρώτο στοιχείο που κεντρίζει το ενδιαφέρον τόσο στο αμάξωμα όσο και στο εσωτερικό. Από πλευράς ποιότητας έχει γίνει χρήση αφρώδους υλικού στη μετωπική επιφάνεια του ταμπλό, ωστόσο δεν λείπουν κάποιες μικροατέλειες στην συναρμογή. Οι διαθέσιμοι χώροι είναι πολύ άνετοι, ειδικά στον χώρο που υπάρχει για πόδια των πίσω επιβατών, οι οποίοι μπορούν να κάτσουν ακόμα και σταυροπόδι, χάρη και στο συρόμενο πίσω κάθισμα. Αναλόγως διαμορφώνεται και η χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ από 380 έως 465 λίτρα με τη μετακίνηση του πίσω καθίσματος.
Στο δρόμο η Delta ξεχωρίζει για την πολύ καλή άνεση που προσφέρει η ανάρτησή της με τη μαλακή ρύθμιση, ενώ το μακρύ μεταξόνιο των 2,7 μέτρων ευνοεί και την σταθερότητα του αμαξώματος και την προοδευτικότητα των αντιδράσεών του στις στροφές. Εκεί οι κλίσεις του αμαξώματος είναι αισθητές, ενώ το τιμόνι είναι αρκετά ελαφρύ και μέτριο σε αίσθηση. Τέλος, ο turbo κινητήρας των 1.4 λίτρων απόδοσης 120 ίππων δείχνει τη δύναμή του κυρίως στις μεσαίες στροφές, είναι γραμμικός και προσφέρει καλές επιδόσεις. Στα μείον η τραχύτητα που παρουσιάζει και η ασάφεια του επιλογέα ταχυτήτων.
(+) Φινετσάτη σχεδίαση, premium χαρακτήρας, χώρος για τα πόδια πίσω, άνεση ανάρτησης
(-) Ελαφριά αίσθηση τιμονιού και επιλογέα ταχυτήτων, κλίσεις αμαξώματος στις στροφές
Μοντέλο 2009: Τέλη κυκλοφορίας: 255 ευρώ, Τεκμήριο: 3.640 ευρώ
Αρχικός εξοπλισμός: ESP, 6 αερόσακοι, ηλ. παράθυρα, ηλ. καθρέφτες, air condition και ηχοσύστημα.
Τεχνικά χαρακτηριστικά | |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.368 |
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) | 120/5.000 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 206/1.750 |
0-100 (χλμ./ώρα) | 9,8 |
Τελ. ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 195 |
Κατ/λωση (λτ./100 χλμ.) | 6,3 |
Χώρος αποσκευών (λτ.) | 380-465 |