Ο κινητήρας που το εφοδιάζει είναι ο γνωστός 1.4 TGI που έχουμε δει και σε άλλα μοντέλα του ομίλου VW (π.χ. Α3 g-tron, Golf TGI, Octavia G-TEC, Leon TGI), με απόδοση 110 ίππων και 200 Nm ροπής. Το μηχανικό αυτό σύνολο συνδυασμένο με το DSG κιβώτιο προσφέρει τελική ταχύτητα 172 χλμ./ώρα, κατανάλωση μόλις 4,1 κιλά/100 χλμ. (αντιστοιχούν με 3,4€/100 χλμ.) και εκπομπές CO2 στα 112 γρ./χλμ.
Οι δεξαμενές αποθήκευσης του φυσικού αερίου βρίσκονται κάτω από το δάπεδο του Caddy και έχουν συνολική χωρητικότητα 26 κιλών ή 37 κιλών στο μεγαλύτερο Caddy Maxi TGI. Σε αμφότερα τα μοντέλα υπάρχει και ρεζερβουάρ 13 λίτρων βενζίνης, που λειτουργεί ως βοηθητικό όταν αδειάζουν οι δεξαμενές με το CNG.
Το νέο Caddy TGI DSG θα ξεκινήσει τη διάθεσή του στη Γερμανία στις αρχές Ιουνίου, σε τιμή που ξεκινά από 25.000 ευρώ.