Το μικρομεσαίο Peugeot στην έκδοση με τον turbo κινητήρα των 1.6 λίτρων απόδοσης 150 ίππων είναι ένα πλήρες σε κάθε επίπεδο αυτοκίνητο με σύγχρονα χαρακτηριστικά. Σχεδιαστικά, δε διαφέρει από τις πιο απλές εκδόσεις του 308 και είναι μοντέρνο και ελκυστικό, χαρακτηριστικά που αφορούν και τον θάλαμο των επιβατών. Σε αυτόν το παχύ αφρώδες υλικό που καλύπτει το ταμπλό το αναβαθμίζει ποιοτικά, ενώ προσεγμένη είναι η συναρμογή και το φινίρισμα. Παράλληλα, οι επιβάτες θα μετακινηθούν με άνεση στα αναπαυτικά καθίσματα δίχως παραχωρήσεις σε χώρους, ενώ το πορτ μπαγκάζ είναι ικανοποιητικό με τα 341 λίτρα και το εκμεταλλεύσιμο σχήμα.
Το 308 1.6 THP 156 διακρίνεται και για τον συνδυασμό πολύ καλής άνεσης και σταθερότητας στο δρόμο ανεξαρτήτως διαδρομής, εμπνέοντας ασφάλεια στον οδηγό του χάρη και στην αυξημένη ισχύ του κινητήρα. Ο τελευταίος προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις, διαθέτει πολιτισμένη λειτουργία και θετικό τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές, ωστόσο ο επιλογέας των ταχυτήτων έχει χαλαρή αίσθηση.
Αρχικός εξοπλισμός: ESP, ABS, 6 a/b, ηλ. παράθυρα εμπρός, air condition, κεντρικό κλείδωμα, ράδιο CD
Μοντέλο 2009: Τέλη κυκλοφορίας: 280 ευρώ, Τεκμήριο: 4.480 ευρώ
(+): Οδική συμπεριφορά, άνεση, επιδόσεις, χώροι, ποιότητα υλικών
(-): Αίσθηση επιλογέα ταχυτήτων, κατανάλωση
Συχνότερες βλάβες | Τεχνικά χαρακτηριστικά | ||
Μοντέλο | 308 (07-) | Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.598 |
Air condition | 1,39% | Ισχύς (PS/σ.α.λ.) | 156/6.000 |
Αναρτήσεις – άξονες | 9,03% | Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 240/1.400 |
Φρένα | 2,78% | 0-100 (χλμ./ώρα) | 8,8 |
Σύστημα ψύξης | 13,19% | Τελ. ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 214 |
Ηλεκτρικά | 19,44% | Κατ/λωση (λτ./100 χλμ.) | 6,7 |
Κινητήρας | 25,69% | Χώρος αποσκευών (λτ.) | 348 |
Τροφοδοσία καυσίμου | 6,25% | ||
Κιβώτιο ταχυτήτων | 18,75% | ||
Σύστημα διεύθυνης | 2,08% | ||
Μετάδοση | 1,39% | ||
Δείκτης αξιοπiστίας | 85,00 | ||
Πηγή: Reliability Index |