Η Mazda ανανεώνει το μεσαίο της μοντέλο Mazda6 σε τεχνολογία, οδική συμπεριφορά και άνεση, ενώ η διάθεσή του στην Ευρώπη θα ξεκινήσει το ερχόμενο φθινόπωρο.
Σχεδιαστικά δεν έχουν γίνει εξωτερικές αλλαγές (εκτός από την προσθήκη ενός νέου γκρι χρώματος), όμως κάτω από το αμάξωμα υπάρχουν πολλές βελτιώσεις. Καταρχήν το σύστημα G-Vectoring Control (GVC) που είδαμε αρχικά στο ανανεωμένο Mazda3 βελτιώνει ακόμα πιο πολύ τα δυναμικά χαρακτηριστικά οδήγησης του αυτοκινήτου. Πρόκειται για την πρώτη τεχνολογία στον κόσμο που μεταβάλλει την ροπή του κινητήρα ανάλογα με τη διεύθυνση του τιμονιού και παρέχει ολοκληρωμένο έλεγχο του κινητήρα, της μετάδοσης και των αναρτήσεων για καλύτερη επικοινωνία μεταξύ αυτοκινήτου και οδηγού.
Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει τρεις βενζίνης SKYACTIV-G, τους 2.0 λτ. με ισχύ 145 και 165 ίππων και τον 2.5 λτ. με 192 ίππους, καθώς και δύο πετρελαίου, τους SKYACTIV-D 2.2 λτ. με 150 και 175 ίππους. Ειδικά ο ντίζελ διαθέτει τρία νέα συστήματα τα οποία αυξάνουν την απόκριση και μειώνουν τον θόρυβο και τις δονήσεις του κινητήρα.
Παράλληλα, σε συνδυασμό με τα βελτιωμένα ηχομονωτικά στις πόρτες, κάτω από το αμάξωμα, στην πίσω κονσόλα και τα πλαστικοποιημένα εμπρός παράθυρα μειώνονται περεταίρω και οι εξωτερικοί θόρυβοι.
Στο εσωτερικό, το ανανεωμένο Mazda6 διαθέτει νέου σχεδιασμού τιμόνι, νέο head-up display με υψηλότερη ανάλυση και νέα οθόνη TFT LCD 4,6 ιντσών στον πίνακα οργάνων. Επιπλέον, εξοπλίζεται με νέο σύστημα αναγνώρισης των οδικών πινακίδων σήμανσης Traffic Sign Recognition (TSR) και με πιο εξελιγμένο σύστημα αυτόνομης πέδησης Advanced Smart City Brake Support system (Advanced SCBS).