Στο ετήσιο Διεθνές Συνέδριο Κινητήρων της Hyundai Motor, η εν λόγω εταιρεία παρουσίασε το νέο κινητήρα βενζίνης άμεσου ψεκασμού 1.6 GDI της οικογένειας Kappa, καθώς και ένα ολοκαίνουριο αυτόματο 8τάχυτο κιβώτιο για μπροστινή κίνηση.
Ξεκινώντας από το νέο 1.6 GDI κινητήρα, σχεδιάστηκε για να προσφέρει αυξημένη ισχύ και επιδόσεις σε συνδυασμό με οικονομία καυσίμου, ενώ θα τοποθετείται σε μεσαίας κατηγορίας υβριδικά οχήματα και plug-in hybrid. Η κινητήρα αυτή μονάδα θα λανσαριστεί στις αρχές του 2016 και σηματοδοτεί τον πρώτο μοτέρ της εταιρείας που συνδυάζει τον κύκλο Atkinson, με επανακυκλοφορία καυσαερίων (EGR) και μέγιστη δυνατή θερμική απόδοση. Ο νέος 1.6 GDI κινητήρας διαθέτει ακόμα μπεκ με έξι οπές διάτρητες από λέιζερ και σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου υψηλής πίεσης στα 200 bar. Η απόδοση του μηχανικού συνόλου φτάνει τους 105 ίππους και 147 Nm ροπής (συγκριτικά ο 1.8 λτ. του νέου Toyota Prius αποδίδει 98 ίππους και 142 Nm ροπής).
Το νέο 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο προσφέρει βελτιωμένη οικονομία καυσίμου κατά 7,3% σε σχέση με το 6τάχυτο και προορίζεται για τη μεγάλη και πολυτελή κατηγορία με κινητήρες turbo GDI. Μέσω της αύξησης των σχέσεων μετάδοσης, το 8άρι κιβώτιο παρέχει καλύτερη επιτάχυνση στις χαμηλές ταχύτητες, βελτιωμένη κατανάλωση και λιγότερο θόρυβο στις υψηλές ταχύτητες. Επιπλέον το βάρος του είναι μειωμένο κατά 3,5 κιλά από το 6άρι αυτόματο.