Για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά, ο 3κύλινδρος turbo κινητήρας 1.0 EcoBoost της Ford κατέκτησε τον τίτλο του «Καλύτερου κινητήρα κάτω από το 1.0 λτ.» στα βραβεία του «Engine of the Year 2015», όπου γενικός νικητής αναδείχτηκε το BMW i8. Συνολικά ο 1.0 EcoBoost έχει κατακτήσει μέσα σε τέσσερα χρόνια οκτώ βραβεία και για τρεις συνεχόμενες χρονιές (2012-2013-2014) είχε ανακηρυχτεί «Κινητήρας της χρονιάς».
Ο 1.0 EcoBoost προσφέρεται σε αποδόσεις 100, 125 και 140 ίππων και παράγεται στα εργοστάσια της Ford στην Κολονία (Γερμανία) και Κραϊόβα (Ρουμανία), ενώ διατίθεται σε 72 χώρες παγκοσμίως. Τα μοντέλα που τροφοδοτούνται με το μηχανικό αυτό σύνολο είναι 10 στην Ευρώπη, μεταξύ των οποίων τα Fiesta, Focus, C-MAX, Mondeo, Transit Connect κ.λπ. Μάλιστα 1 στα 5 νέα Ford που πωλήθηκαν στην Ευρώπη το 2014 εφοδιάζονταν με τον 1.0 EcoBoost, ενώ στο Fiesta το ποσοστό ανήλθε 2 στα 5.
Ο ανταγωνισμός στην συγκεκριμένη κατηγορία είναι αρκετά σκληρός ειδικά στα turbo μηχανικά σύνολα κάτω από το 1.0 λτ., όπου περιλαμβάνονται της Fiat (0.9 TwinAir), Renault (0,9 TCe) και της Opel (1.0 Turbo). Φέτος εμφανίστηκε ο 1.0 TSI της VW και σε λιγότερο από ένα χρόνο θα λανσαριστεί και ο 1.0 Turbo της Hyundai με 100 και 120 ίππους.