Η Lamborghini Urus χαρακτηρίζεται από την επιβλητικά δυναμική της παρουσία, η οποία εντείνεται από τη χαμηλή γραμμή της οροφής και τη διαμόρφωση του αμαξώματος, που παραπέμπει σε κουπέ. Οι Ιταλοί ήξεραν τι έκαναν όταν σχεδίαζαν την πιο επιτυχημένη Lambo όλων των εποχών, ωστόσο η Mansory έχει την εντύπωση πως μπορεί να πάει ένα βήμα παρακάτω και να τη μετατρέψει σε πραγματικό τρίθυρο.
Το πακέτο Ventus Coupe Evo C αποτελεί μια από τις κραυγαλέες μετατροπές αμαξώματος στη βελτιωτική σκηνή, κάνοντας την Urus κανονικό κουπέ! Όπως παλεύουμε να διακρίνουμε πίσω από τα φουσκώματα, τους αεραγωγούς (ψεύτικους και μη), τις αεροδυναμικές προσθήκες, τις 24άρες ζάντες και γενικά, όλη αυτή τη φαντασμαγορία που διακρίνει τις περισσότερες δημιουργίες της Mansory, το αμάξωμα του ιταλικού υπερ-SUV δεν έχει πλέον πίσω πόρτες. Οι Γερμανοί μετατόπισαν τη μεσαία κολώνα 200 χλστ. προς τα πίσω, αντικαθιστώντας παράλληλα τις εμπρός πόρτες με σημαντικά μακρύτερες.
Το τελικό αποτέλεσμα τους δικαιώνει, καθώς μαζί με τα φουσκωμένα πάνελ που βρίσκονται στη θέση των πίσω θυρών, η δίθυρη πια Urus δεν δείχνει παράταιρη ή πρόχειρη σαν μετατροπή. Ο καταιγισμός ανθρακονημάτινων αεροδυναμικών βοηθημάτων, με πρωταγωνιστή τον πελώριο διαχύτη και την τριγωνική/τριπλή εξάτμιση στο κέντρο του, δεν σταματά να κρατά απασχολημένο το μάτι. Το ίδιο ισχύει για το εσωτερικό, όπου τα πάντα καλύπτονται από τιρκουάζ δέρμα και ανθρακονήματα.
Η Urus Coupe Ventus C εμφανίζεται μεταλλαγμένη και στο θέμα της ισχύος, καθώς ο 4.0 V8 twinturbo έχει μεγαλύτερους υπερτροφοδότες, νέα ECU και συνεργάζεται με αναβαθμισμένη εξάτμιση. Αλλαγές που οδηγούν στην αύξηση της απόδοσης από τα 650 άλογα και 850 Nm στους 900 ίππους και τα 1.100 Nm. Ισχύς ικανότατη για επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 2,9 δλ. και τελική 323 χλμ./ώρα.
Μόλις 8 Urus Coupe Ventus C θα κατασκευαστούν, με την τιμή να μη γνωστοποιείται.