O «Ράμπο» των βελτιωμένων Ferrari πήρε θέση στη βιτρίνα. Η πρώτη Mansory Stallone GTS κοσμεί μια αντιπροσωπεία πολυτελών αυτοκινήτων στο Ντουμπάι, περιμένοντας πρόθυμο Κροίσο να δώσει όσα του ζητήσει ο πωλητής.
Η Mansory δεν ανακοινώνει τιμή για το Σταλόνε της, ωστόσο μπορούμε να περιμένουμε εύκολα πάνω από 500.000 ευρώ – ειδικά στα Εμιράτα, όπου το χρήμα ρέει όπως το πετρέλαιο. Ο Γερμανός βελτιωτής, που είναι διαβόητος για τις -τουλάχιστον- αμφιλεγόμενες μετατροπές σε Ferrari, Lamborghini, Rolls-Royce, Bentley κλπ, αποφάσισε να αναβαθμίσει την ανοιχτή 812. Εξωτερικά, η Mansory ακολούθησε την πάγια τακτική της τοποθετώντας ένα ανθρακονημάτινο body kit, αποτελούμενο από νέους προφυλακτήρες, αεροδυναμικά βοηθήματα (splitter-ακροπτερύγια μπροστά, πλαϊνές ποδιές και διαχύτη-αεροτομή πίσω) και μια τετράδα 22άρες ζάντες. Σε σχέση με το ιστορικό της εταιρίας, φτηνά τη γλίτωσε η GTS. To εσωτερικό δεν μπορεί να πει το ίδιο, καθώς υπάρχουν επενδύσεις σε τόσο φανταχτερά χρώματα που «βγάζουν μάτι» από έξω. Παρόλα αυτά, ούτε η καμπίνα επιβατών είναι αυτή που κεντρίζει το περισσότερο ενδιαφέρον.
Θα μπορούσε να είναι ο κινητήρας, που εδώ διαθέτει αναβαθμισμένη εξάτμιση και ECU. Ο ατμοσφαιρικός V12 των 6.5 λίτρων κερδίζει 30 ίππους και 23 Nm, φτάνοντας συνολικά τα 830 άλογα (εξ ου και τα σήματα P830) και 740 Nm. Οι επιδόσεις εμφανίζονται κι αυτές καλύτερες, με τα 100 χλμ./ώρα από στάση να έρχονται σε 2,8 δλ. και την τελική να ξεπερνά τα 340 χλμ./ώρα (345). Ωστόσο, ούτε η ρώμη του F140 μήτε οι αριθμοί βρίσκονται στον πρωταγωνιστικό ρόλο. Το προνόμιο αυτό ανήκε στην ονομασία του αυτοκινήτου. Mansory Stallone GTS λέγεται, με διάχυτες τις επιρροές από τον άνθρωπο που δημιούργησε τους Ρόκι και Ράμπο. Φυσικά «stallone» στα ιταλικά σημαίνει «επιβήτορας», για αυτό και οι Γερμανοί δεν αντιμετωπίζουν προβλήματα πνευματικής ιδιοκτησίας από τον 78χρονο ηθοποιό/παραγωγό/σκηνοθέτη/σεναριογράφο. Αλλά ακούγοντας τη λέξη, πού πηγαίνει κατευθείαν το μυαλό;