Η αγωνιστική ομάδα της M-Sport, με την οποία η Ford συμμετέχει στο WRC, παρουσιάζει ένα ακόμα βελτιωμένο επαγγελματικό όχημα μετά τα M-Sport Transit και M-Sport Transit Connect, το οποίο αυτή τη φορά είναι το pick-up Ford Ranger. Για τη δημιουργία του συνεργάστηκε παράλληλα με την Van Sport και την Carlex Design.
Ως βάση για τη δημιουργία του σκληροτράχηλου αυτού pick-up χρησιμποποιήθηκε ένα διπλοκάμπινο, τετρακίνητο Ranger στην ισχυρότερη έκδοσή του με τον κινητήρα πετρελαίου 3.2 TDCi, απόδοσης 200 ίππων και 470 Nmροπής.
Οι εξωτερικές αλλαγές που το διαφοροποιούν το από το Ranger παραγωγής είναι πολλές. Οι βελτιωτές άλλαξαν εντελώς τον εμπρόσθιο προφυλακτήρα για καλύτερη αντοχή στην εκτός δρόμου χρήση και μεγαλύτερη γωνία εισόδου, ενώ τοποθέτησαν έξτρα μαύρα προστατευτικά στους θόλους και το καπό. Υπάρχουν επίσης ματ μαύροι καθρέπτες και χερούλια θυρών, πλαϊνά σκαλοπάτια, έξτρα φώτα στην οροφή και την εμπρόσθια γρίλια, αλλά και 18 ιντσών ματ ζάντες. Νέος είναι και ο πίσω προφυλακτήρας με τις ενσωματωμένες δύο στρογγυλές απολήξεις της εξάτμισης. Επιπλέον τοποθετήθηκε μπάρα στην καρότσα, μαζί με την έξτρα αεροτομή πάνω στην πόρτα του χώρου φόρτωσης.
Στα χαρακτηριστικά του Ranger της M-Sport ξεχωρίζει η νέα ανάρτηση της Pedders, που είναι φτιαγμένη ειδικά για off road χρήση και αυξάνει την απόσταση από το έδαφος κατά 45 χιλιοστά. Παράλληλα και τα ελαστικά είναι ειδικά για χρήση εκτός δρόμου.
Σε ό,τι αγορά στη διάθεσή του, η M-Sport θα ξεκινήσει να πουλά το μοναδικό αυτό Ford Ranger μέσα στον Σεπτέμβριο, χωρίς προς το παρόν να αποκαλύπτει την τιμή του.