Το υπάρχον Volkswagen Golf R αποτελεί ένα από τα ισχυρότερα και ταχύτερα 2λιτρα μικρομεσαία σπορ αυτοκίνητα της αγοράς, με απόδοση 301 ίππων από τον 2λιτρο TSI κινητήρα και επιτάχυνση στα 0-100 χλμ./ώρα σε 5,1 δλ. ή σε 4,9 δλ. με το DSG6.
Σίγουρα όσοι το αποκτήσουν δεν αποκλείεται να αναζητήσουν ακόμα περισσότερη ισχύ, γι’αυτό άλλωστε υπάρχουν και οι εταιρείες που μπορούν να το βελτιώσουν. Μία από αυτές είναι κι η O.CT Tuning, η οποία μπορεί να φτάσει την απόδοση του Golf R στους 450 ίππους.
Συνολικά προσφέρονται τέσσερα στάδια αναβάθμισης. Στο 1ο στάδιο η O.CT Tuning ανεβάζει την ισχύ στους 370 ίππους και 460 Nm ροπής, μέσω επαναπρογραμματισμού του εγκεφάλου. Στο 2ο στάδιο με τους 378 ίππους και 480 Nm ροπής περιλαμβάνει ακόμα σπορ φίλτρο αέρα, νέα εισαγωγή και ανοξείδωτη εξάτμιση. Στο 3o στάδιο με τους 395 ίππους και τα 505 Nm ροπής αλλάζει η εισαγωγή, το φιλτροκούτι, ο σωλήνας του τούρμπο, ολόκληρο το σύστημα εξάτμισης και ο εγκέφαλος.
Στο 4ο και πιο «δυνατό» στάδιο αναβάθμισης το οποίο περιλαμβάνει μεταξύ άλλων νέα εισαγωγή αέρα, μεγαλύτερη τουρμπίνα, αγωνιστικό καταλύτη, νέα ανοξείδωτη εξάτμιση, intercooler και επαναπρογραμματισμό του εγκέφαλου, η απόδοση φτάνει τους 450 ίππους και 550 Nm ροπής. Επιπλέον, το 6τάχυτο DSG αυτόματο έχει λάβει μια σειρά από ενισχύσεις, αλλά και νέο software για ακόμη πιο γρήγορες αλλαγές. Ακόμη και η λειτουργία του launch control έχει επαναρυθμιστεί, για να συμβαδίσει με την έξτρα δύναμη και ροπή.
Δυστυχώς η O.CT Tuning δεν αναφέρει επιδόσεις, ωστόσο εκεί που θα υπάρχει μεγάλη διαφορά σε σχέση με το εργοστασιακό θα είναι και στις ενδιάμεσες επιταχύνσεις, αλλά φυσικά και στις επιδόσεις από στάση.