Το Citroen C6 το οποίο κατασκευάστηκε μεταξύ 2005 έως 2012 σε 23.400 αντίτυπα δεν είχε εμπορική επιτυχία, ούτε άλλωστε φτιάχτηκε για να γεμίσει τα ταμεία της Citroen, αλλά δημιουργήθηκε περισσότερο για λόγους πρεστίζ. Κύριο χαρακτηριστικό του δεν ήταν άλλο από την ιδιαίτερη σχεδίαση τόσο του αμαξώματος όσο και του εσωτερικού, αλλά και η υδροπενυματική ανάρτηση Hydractive 3+.
Σήμερα, το C6 ως μεταχειρισμένο πωλείται σε χαμηλές τιμές, εκτός από το συγκεκριμένο μοντέλο, το οποίο ισχυρίζεται ο πωλητής ότι είναι το τελευταίο που κατασκευάστηκε. Το ποσό που ζητείται ανέρχεται στις 149.900 ευρώ και αν μη τι άλλο είναι υπερβολικό, ακόμα και αν είναι το τελευταίο C6.
Πρόκειται για την έκδοση C6 HDi 240 με τον 3λιτρο πετρελαιοκινητήρα ισχύος 241 ίππων και 450 Nm ροπής, ο οποίος συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 6 ταχυτήτων επιταχύνει το βαρύ αμάξωμα των 1.948 κιλών στα 0-100 χλμ./ώρα σε 8,5 δευτερόλεπτα. Το συγκεκριμένο μάλιστα C6 έχει διανύσει μόλις 4.920 χιλιόμετρα, ενώ ο εξοπλισμός του περιλαμβάνει τα πάντα.
Θα δίνατε όμως ποτέ για Citroen C6 το ποσό των 149.900 ευρώ, όταν με αυτά τα χρήματα θα μπορούσατε να επιλέξετε μεταξύ πάρα πολλών πολυτελών ή σπορ καινούργιων αυτοκινήτων;