Φτιαγμένο Leapmotor C10 από ιστορικό βελτιωτή Opel

  • Irmscher-Leapmotor-i-C10-5-2048×1153
  • Irmscher-Leapmotor-i-C10-1-2048×1153
  • Irmscher-Leapmotor-i-C10-2-2048×1152
  • Irmscher-Leapmotor-i-C10-6-2048×1152
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Irmscher-Leapmotor-i-C10-5-2048x1153-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Irmscher-Leapmotor-i-C10-1-2048x1153-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Irmscher-Leapmotor-i-C10-2-2048x1152-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Irmscher-Leapmotor-i-C10-6-2048x1152-1.jpg

Τί Opel, τί Leapmotor; Μια οικογένεια είναι τόσες μάρκες στη Stellantis, Γερμανοί με Κινέζους δεν θα τα έβρισκαν. Κάπως έτσι δημιουργήθηκε η προοπτική βελτίωσης του C10 από τον Irmscher, διαχρονικά και ιστορικά συνδεδεμένο βελτιωτή με τις δημιουργίες του Ρούσελχαϊμ.

Το i C10, όπως είναι η ονομασία του φτιαγμένου Leapmotor, ξεχωρίζει από το ματ ανθρακί χρώμα που ντύνει το αμάξωμα, τα μαύρα-κόκκινα αυτοκόλλητα που κοσμούν το προφίλ, το κόκκινο σιρίτι στον ανασχεδιασμένο εμπρός προφυλακτήρα, τον -αξιοπρόσεκτα διακριτικό, είναι η αλήθεια- διαχύτη στον πίσω, τις απολαυστικές μαύρες ζάντες με τον κόκκινο ομφαλό και την εμφανέστατα χαμηλωμένη ανάρτηση. Ο Irmscher δεν ανακοινώνει πόσο χαμηλώνει η απόσταση από το έδαφος, ούτε σε τί διάμετρο φτάνουν οι τροχοί, αλλά σίγουρα είναι μεγαλύτεροι από τις 20 ίντσες που έρχεται μέγιστο το C10 από το εργοστάσιο. Επίσης, δεδομένα ο αέρας από το οδόστρωμα είναι σημαντικά μικρότερος από τα 180 χλστ. του «μαμά» C10.

Οι αλλαγές στην ανάρτηση συνιστούν τις μόνες μηχανικές διαφοροποιήσεις, καθώς το i C10 διατηρεί την εργοστασιακή απόδοση. Άπαξ και μιλάμε για την κορυφαία έκδοση ProMax AWD, όμως, με τους δυο ηλεκτροκινητήρες των συνδυαστικά 598 ίππων, καθόλου δεν πειράζει. Η κινεζική φίρμα ανακοινώνει 0-100 χλμ./ώρα σε ακριβώς 4,0 δλ. και 437 χλμ. αυτονομίας, χάρη στη μεγάλη μπαταρία των 81,4 kWh. Δεν αποκλείεται το i C10 να είναι ταχύτερο και να πηγαίνει μακρύτερα με μια φόρτιση, χάρη στην καλύτερη αεροδυναμική (αν και οι μεγαλύτεροι τροχοί μάλλον ισοσκελίζουν την κατάσταση).

Το Irmscher i C10 είναι ήδη διαθέσιμο στη Γερμανία, για μόλις 250 αγοραστές, στην τιμή των 49.900 ευρώ – 5.000 ευρώ ακριβότερο από το κανονικό C10 ProMax AWD.

Get it on Google Play Download on the App Store