Η Ferrari Purosangue δεν αρέσκεται σε εκτός δρόμου βόλτες. Θα βγει σε χώμα, λάσπες ή χιόνι, και θα προσφέρει θέαμα μάλιστα, αλλά φυσιολογικά το off roading δεν είναι το φόρτε της. Εκτός κι αν μεσολαβήσει η Delta 4×4, για να τη μετατρέψει σε επίδοξο αγωνιστικό του Ντακάρ.
Η γερμανική εταιρία off road βελτιώσεων αποφάσισε να μετατρέψει σε «σκαπτικό» το πρώτο SUV του Μαρανέλο, τοποθετώντας νέα ανάρτηση, αμιγώς χωμάτινα ελαστικά, ζάντες ειδικά σχεδιασμένες για να αντέχουν στις κακουχίες του βουνού (πέτρες, χαλίκια, κλαδιά κλπ) και προστατευτικές ποδιές εμπρός-πίσω. Για τους πάρα πολύ απαιτητικούς, διατίθενται προαιρετικά σχάρα οροφής με μπιτόνια και πτυσσόμενη σκηνή, διπλή μπάρα LED και ρεζέρβα, ενώ δεν θα μπορούσαν να λείπουν οι έξτρα προβολείς της PIAA στη μάσκα, φέρνοντας το παρουσιαστικό της «Καθαρόαιμης» ακόμα πιο κοντά σε εκείνων των αγωνιστικών ράλλυ. Μόνο οι 20άρες ζάντες (από 23 του εργοστασίου), δε, κοστίζουν 12.300 ευρώ, συν τα 1.500 ευρώ των ελαστικών BF Goodrich Trail Terrain (με πέλμα 255 πίσω, ενδεικτικά, αντί 315 της κανονικής Purosangue)!
Αλλαγές στον ατμοσφαιρικό 6.5 V12 δεν έχουμε, συνεπώς η ισχύς παραμένει στα εργοστασιακά επίπεδα των 725 ίππων και 716 Nm. Υπό τέτοιες συνθήκες (εργοστασιακές δηλαδή), τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε μόλις 3,3 δλ., τα πρώτα 200 χλμ./ώρα σε 10,6 δλ. και η τελική φτάνει τα 310 χλμ./ώρα. Εννοείται ότι στην off roader Ferrari που καμαρώνουμε, αυτοί οι αριθμοί δεν υφίστανται πλέον. Τα αίτια, φυσικά, εντοπίζονται στα διαφορετικά ελαστικά και την πολύ χειρότερη αεροδυναμική, ενώ και το βάρος πιθανότατα ξεπερνά τα 2.033 κιλά της νορμάλ Purosangue.
Η πιο χωμάτινη Purosangue δεν εξελίχθηκε απλά για το χάζι, αλλά θα διασχίσει κανονικά σχεδόν ολόκληρη την Αμερική, περνώντας από άσφαλτο και γαρμπίλι! Ο ιδιοκτήτης της σκοπεύει να ταξιδέψει σε όλη τη διαδρομή του Panamerican Highway, ξεκινώντας από την κορυφή της Βορείου και καταλήγοντας στο κάτω άκρο της Λατινικής Αμερικής. Ένα δίκτυο αυτοκινητοδρόμων (και εκτός δρόμου περασμάτων, αλλά εθνική οδός στη συντριπτική πλειονότητα), που εκτείνεται σε περίπου 30.600 χλμ.!