Η Lancia επιστρέφει στο ιστορικό της περιβάλλον (+video)

Με τεράστιο ενθουσιασμό και ακόμα μεγαλύτερη ευτυχία, σχεδόν στα όρια (μπορεί και πέρα) της συγκίνησης, μάθαμε στα τέλη του προηγούμενου έτους ότι η Lancia επιστρέφει στα ράλλυ. Και το κάνει, επαναφέροντας τα ιστορικά γράμματα «HF». Όπλο των Ιταλών, φυσικά το νέο Ypsilon. Αρχικά στην κατηγορία R4, ωστόσο μελλοντικά δεν αποκλείεται συμμετοχή στη Rally2, ενδεχομένως και την κορυφαία Rally1. Μέχρι τότε, μια χαρά φέρνει θύμησες από Delta Integrale το Ypsilon, ειδικά όταν το οδηγεί ο θρυλικός Miki Biasion!

Ο Ιταλός γνωρίζει όσο λίγοι τη δόξα της Lancia εκ των έσω, έχοντας κατακτήσει δυο παγκόσμια πρωταθλήματα στο WRC (1988 και 1989) με την Integrale. Τι πιο ταιριαστό, λοιπόν, από το να γράψει ο ίδιος τα πρώτα επίσημα χιλιόμετρα του Ypsilon R4 HF; Η Lancia δημοσίευσε μια σειρά από εντυπωσιακά καρέ, με το Ypsilon Rally4 HF να πηγαίνει αυτή τη φορά «τάπα» στην άσφαλτο, λίγες μέρες πριν την έναρξη του Ιταλικού Πρωταθλήματος Ράλλυ. Διοργάνωση που θα σημάνει και επίσημα το comeback της τορινέζικης φίρμας, στο φυσικό και ιστορικό της περιβάλλον: τους αγώνες.

Αναφορικά με το Ypsilon Rally 4 HF τώρα, η κίνησή του είναι έργο ενός υπερτροφοδοτούμενου τρικύλινδρου 12βάλβιδου μοτέρ 1.2 λίτρων, με απόδοση 212 ίππων και 290 Nm ροπής. Τα ηλεκτρονικά είναι υπόθεση της Magneti Marelli, ενώ η ανάρτηση προέρχεται από την Eibach. Η ισχύς περνά στους μπροστινούς τροχούς με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων και μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, καλούμενη να κυνηγήσει τα χρονόμετρα με ένα βάρος 1.080 κιλών. Μια αντιστοιχία βάρους-δύναμης, που μας δίνει 5,09 κιλά ανά ίππο. Η τιμή του φτάνει τις 74.500 ευρώ, ενώ το ενιαίο Trofeo Lancia Rally που θα διεξαχθεί ως υποστηρικτικός θεσμός του Ιταλικού Πρωταθλήματος Ράλλυ, δίνει έπαθλο 300.000 ευρώ στο νικητή.

Get it on Google Play Download on the App Store