H πρώτη plug-in υβριδική και μια από τις ταχύτερες Ferrari όλων των εποχών, μπαίνει και επίσημα στις τελευταίες μέρες της. Η παραγωγή της SF90 Stradale ολοκληρώνεται, εν αναμονή του νέου hypercar που εξελίσσει το Μαρανέλο. Μαζί της και η 812 GTS, που έχει ήδη αντικατασταθεί από τη συγκλονιστική νέα 12Cilindri.
Οι εξελίξεις στη γκάμα της Ferrari έγιναν γνωστές μέσα από έγγραφο της ιταλικής φίρμας, σχετικά με τις πωλήσεις του πρώτου εξαμήνου. Παρότι η ζήτηση αυξήθηκε κατά 2% στο διάστημα Ιανουαρίου-Ιουνίου (3.228 μονάδες παγκοσμίως), τα νούμερα των 812, SF90 (που ούτως ή άλλως είναι περιορισμένης παραγωγής) και Roma παρουσίασαν φθίνουσα πορεία. Με λίγα λόγια, η Purosangue σέρνει το χορό. Και τα τρία προαναφερθέντα μοντέλα, που πλέον δεν βρίσκονται ψηλά στις προτιμήσεις του αγοραστικού κοινού, οδεύουν προς αντικατάσταση. SF90 και 812 ήδη έχουν διάδοχες καταστάσεις (η μία κανονικά, η άλλη έρχεται), ενώ και η Roma ετοιμάζεται να παραδώσει τη σκυτάλη.
Παρότι η Purosangue σπάει ταμεία, οι Ιταλοί έχουν δεσμευτεί πως η ετήσια παραγωγή της δεν θα υπερβαίνει το 20% της συνολικής των Ferrari. Ο λόγος; Να αποφευχθεί η μετατροπή της εταιρίας σε SUV κατασκευαστή, «όπως έχει συμβεί σε κάποιους ανταγωνιστές». Ξεκάθαρη σπόντα για Lamborghini και Urus, με τη Sant’Agata να απαντά αναλόγως στο μέτωπο των ηλεκτρικών. Η Lambo δεν ετοιμάζει EV υπεραυτοκίνητο, σε αντίθεση με τη Ferrari που θα το παρουσιάσει μέσα στο 2025.