Τα plug-in υβριδικά αυτοκίνητα αποτελούν τη γέφυρα μεταξύ της θερμικής και της ηλεκτρικής τεχνολογίας. Μια γέφυρα η οποία ακόμα χρειάζεται σε μεγάλο βαθμό, όπως φανερώνουν οι δηλώσεις του CEO της VW επί του θέματος.
Ο Thomas Schäfer μίλησε σε βρετανικά Μέσα για την αλληλεπίδραση PHEV και EVs, τονίζοντας τη σημασία των πρώτων στη μετάβαση για τα δεύτερα – ιδίως τώρα, που οι πωλήσεις των ηλεκτρικών πατάνε παγκοσμίως «φρένο»: «Τα plug-in υβριδικά είναι απαραίτητα. Τα χρειαζόμαστε στην αυτοκινητοβιομηχανία, ειδικά τώρα που η εμπορική κινητικότητα των ηλεκτρικών σημειώνει κάμψη. Κάποτε λέγαμε ότι τα υβριδικά είναι παρελθόν, αλλά τους τελευταίους 6 μήνες όλοι παραγγέλνουν τέτοια». Δεδομένης της αλλαγής στάσης από το αγοραστικό κοινό, ο Schäfer δηλώνει ευτυχισμένος που μαζί με τις ομάδες εξέλιξης, αποφάσισαν να προσφέρουν plug-in υβριδικές επιλογές στα νέα Golf, Passat και Tiguan.
Σύμφωνα με τον Schäfer μάλιστα, τα PHEV θα μείνουν κοντά μας για σημαντικά μεγαλύτερο διάστημα από ό,τι υπολογιζόταν αρχικά. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει πως είναι απαραίτητο κάθε VW να έχει αντίστοιχη έκδοση. Ο επικεφαλής της φίρμας από το Βόλφσμπουργκ υπογραμμίζει πως το μέλλον, άσχετα των σημερινών εξελίξεων, είναι αμιγώς ηλεκτρικό. Συνεπώς δεν υπάρχει -οικονομικά πρόσφορος- λόγος να υπάρχουν πολλά PHEV στη γκάμα, παρά μόνο στα segments που πραγματικά υπάρχει εμπορικό ενδιαφέρον για αυτά. Ήδη γνωρίζουμε πως το επόμενο Golf θα προσφέρεται σε αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή (πιθανότατα και αποκλειστικά ως τέτοιο), οπότε να το πρώτο PHEV από τα τρέχοντα που θα μας αφήσει.