Τα supermini αυτοκίνητα βρίσκονται για πολλά συνεχόμενα έτη ψηλά σε πωλήσεις στην Ελλάδα γιατί προσφέρονται σε προσιτές τιμές, είναι οικονομικά στη χρήση και εξυπηρετούν πολύ τον κόσμο που μετακινείται στις πόλεις. Τα μοντέλα που διατίθενται είναι πολλά, ενώ όταν προστεθούν οι εκδόσεις εξοπλισμού και κινητήρων, τότε οι επιλογές είναι δεκάδες. Μεταξύ αυτών διακρίνεται ένα νέο supermini με 1.000άρη turbo κινητήρα, το οποίο πωλείται σε χαμηλότερη τιμή από άλλα ανταγωνιστικά μοντέλα με υπερτροφοδοτούμενο μηχανικό σύνολο βενζίνης.
Πρόκειται για το Dacia Sandero Streetway 1.0 TCe 90 hp με το άριστο value for money και τιμή από 17.920 ευρώ ή από 5 ευρώ τη μέρα. Στη δεύτερη περίπτωση το χαμηλό αυτό ποσό προκύπτει με 45% προκαταβολή και εξόφληση σε 84 μήνες. Παρότι πρόκειται για το πιο προσιτό supermini με turbo μοτέρ, συνοδεύεται με πλήρες επίπεδο εξοπλισμού στη μία και μοναδική έκδοση Expression. Περιλαμβάνει στάνταρ 6 αερόσακους, αυτόματο φρενάρισμα, οθόνη 8 ιντσών, air condition, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός & πίσω, ηλεκτρικούς καθρέπτες, προβολείς Full LED, αυτόματη λειτουργία φώτων και υαλοκαθαριστήρων και προβολείς ομίχλης. Στην ίδια έκδοση διατίθεται από το εργοστάσιο και με τον κινητήρα διπλού καυσίμου (βενζίνη/υγραέριο), με πρόσθετη επιβάρυνση μόνο 600 ευρώ (από 18.520 ευρώ).
Το νέο Dacia Sandero Streetway με το κομψό σε σχεδιασμό και μεγάλο (για supermini) αμάξωμα των 4.088 χιλιοστών μήκους, διακρίνεται για κάτι ακόμα πολύ σημαντικό. Τους πολύ άνετους χώρους για επιβάτες και επισκευές, επιπέδου μικρομεσαίου χάτσμπακ και όχι μικρού. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να εξυπηρετήσει εύκολα τις μεταφορικές ανάγκες μιας οικογένειας, δίχως να δαπανηθούν πολλά χρήματα για την απόκτησή του. Τέσσερις επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους πολύ αέρα για τα πόδια και το κεφάλι, ενώ το αρκετό ωφέλιμο πλάτος δίνει τη δυνατότητα μεταφοράς ενός ακόμα στο πίσω κάθισμα. Μεγάλο για τα δεδομένα της κατηγορίας -και όχι μόνο- είναι και το πορτ μπαγκάζ των 410 λίτρων, με το πλήρως εκμεταλλεύσιμο τετραγωνισμένο σχήμα. Χωρητικότητα που δε μεταβάλλεται στο Streetway LPG, γιατί η δεξαμενή του υγραερίου είναι τοποθετημένη στη θέση της ρεζέρβας και δεν κλέβει καθόλου χώρο από τις αποσκευές. Τα αναπαυτικά καθίσματα θα εκτιμηθούν δεόντως, όπως και απλότητα στην εργονομία και οι αρκετές θέσεις για μικροαντικείμενα.
Στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς, η πλατφόρμα CMF-B πάνω στην οποία «πατάει» έχει ωφελήσει σημαντικά το πάτημα του Sandero Streetway. Το μικρό Dacia κινείται άνετα στον αυτοκινητόδρομο, με καλή ποιότητα κύλισης και λειαίνοντας σε μεγάλο βαθμό τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Σύμμαχος του οδηγού είναι και αποδοτικός 1.000άρης turbo κινητήρας των 91 ίππων και 160 Nm ροπής. Παρουσιάζει γεμάτο τράβηγμα, ραφιναρισμένη λειτουργία και εξασφαλίζει σβελτάδα (0-100 χλμ./ώρα σε 12,2 δλ.), με εργοστασιακή κατανάλωση 5,2 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 118 γρ./χλμ. (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας – ελεύθερη είσοδος στο Δακτύλιο). Όσοι επιλέξουν το LPG, απολαμβάνουν περισσότερη δύναμη με 100 ίππους και 170 Nm ροπής. Επίσης με κατανάλωση υγραερίου 8,2 λτ./100 χλμ. σε ρεαλιστικές συνθήκες και μέση τιμή LPG στα 0,889€/λτ., το κόστος ανά 100 χιλιόμετρα είναι μόλις 7,3 ευρώ.