Η Purosangue μπορεί να είναι το ισχυρότερο SUV παραγωγής της Ιστορίας, όμως το βεληνεκές επ’ ουδενί δεν περιορίζεται στις ευθείες. Πώς θα μπορούσε, άλλωστε; Για Ferrari μιλάμε, έστω κι αν η συγκεκριμένη ξεπερνά τους 2 τόνους βάρους και αγγίζει τα 5 μέτρα μήκους.
To «καθαρόαιμο» («purosangue») άτι του Μαρανέλο εξοπλίζεται με μια επαναστατική ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση, διαθέτει ένα άψογα ζυγισμένο σασί (49-51 εμπρός-πίσω κατανομή βάρους), πατάει σε τροχούς 255/35 R22 εμπρός – 315/30 R23 πίσω, φρενάρει με «ταψιά» 398×38 χλστ. μπροστά και 380×34 χλστ. πίσω, αλλάζει κατά βούληση την παροχή ισχύος μεταξύ των αξόνων, ενώ αξιοποιεί και σύστημα τετραδιεύθυνσης. Εφόδια που την κάνουν να μοιάζει τουλάχιστον μισό τόνο ελαφρύτερη όταν ο δρόμος αρχίζει να σφίγγει, λόγου χάρη σε ένα ωραιότατο βουνό.
Η Purosangue αποδεικνύεται «μανούλα» στο ορεινό στροφιλίκι, θυμίζοντας hot hatch σε ευελιξία παρότι είναι μισό αυτοκίνητο παραπάνω από τα μεγαλύτερα/βαρύτερα μοντέλα της κατηγορίας. Το ιταλικό Motor1 ήταν από τους πρώτους προνομιούχους που βρέθηκαν πίσω από το τιμόνι της πρώτης crossover Ferrari, και μάλιστα στους λόφους πέριξ του Μαρανέλο. Εκεί όπου οι Ferrari πηγαίνουν για να «ξεπιαστούν», απαλλαγμένες από την αριθμολαγνεία του 0-100/0-200/0-300 και της τελικής ταχύτητας. Τομείς όπου εξίσου διαπρέπει η Purosangue, χάρις στους 725 ίππους και τα 716 Nm του -ανόθευτου από τούρμπο και ηλεκτροκινητήρες- V12 των 6.496 κ.εκ. Καλά τα 3,3 δλ. για το 100άρι, τα 10,6 δλ. για τα 200 χλμ./ώρα από στάση και τα 310 χλμ./ώρα που σταματά η επιτάχυνση, αλλά τα πολύ ωραία ξεκινούν όταν αρχίζει τις περιστροφές το τιμόνι.